[Warszawa] Nowe marki wybrały Arkadię

Kajtman

Oferta modowa Arkadii powiększyła się w ostatnim czasie o kolejnych najemców. Swoje sklepy otworzyły brandy odzieżowe: Sinsay, House i Andrzej Jedynak. Już niebawem klienci będą mogli zakupić produkty z najnowszych kolekcji marek JOOP!, Armani Jeans czy Bugatti. Z kolei asortyment biżuteryjny uzupełniła Verona, a ofertę sklepów z wyposażeniem wnętrz wzbogaciła debiutująca na warszawskim rynku marka à Tab. Wśród nowych najemców pojawiło się również kilka popularnych sieci gastronomicznych.


Salon sieci Sinsay o powierzchni 700 mkw. znalazł się na pierwszym poziomie Arkadii w bezpośrednim sąsiedztwie ponownie otwartego sklepu marki House (480 mkw.). Sinsay to brand oferujący odzież i dodatki dla młodych dziewcząt. Marka dedykuje swoje kolekcje klientkom, które szukają w modzie różnorodności, odważnych wzorów i nietuzinkowych projektów, mocno osadzonych w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym brandu są t-shirty z zabawnymi nadrukami, zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel”.


Arkadię wybiera też coraz więcej najbardziej prestiżowych marek, czego najlepszym przykładem jest otwarty w ostatnim czasie butik Andrzeja Jedynaka. Salon projektanta znalazł się na pierwszym poziomie w otoczeniu innych marek premium i zajął powierzchnię 86 mkw. Firma Andrzej Jedynak została założona w 1978 roku w Warszawie. Specjalizuje się w szyciu wysokiej klasy futer, pelis, odzieży skórzanej i kożuchów oraz dodatków ze skór naturalnych.


W bezpośrednim sąsiedztwie butiku już niebawem znajdzie się salon popularnej, ekskluzywnej marki JOOP!. Sklep z wysokiej jakości odzieżą i dodatkami nie tylko tego brandu, ale także Armani Jeans i Bugatti, zajmie powierzchnię 82 mkw. i zostanie otwarty na przełomie maja i czerwca 2015 roku.


W sierpniu br. w dawnej lokalizacji sklepu Okaidi nastąpi otwarcie salonu obuwniczego marki Badura. Firma Badura jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Staranność wykonania i atrakcyjne wzornictwo butów tej marki sprawiają, że jest jedną z najbardziej cenionych przez klientów. Sklep zajmie w Arkadii powierzchnię 123 mkw.


Z kolei Okaidi już 2 lipca br. zaprosi klientów do swojego salonu w nowej lokalizacji. Flagowy salon marki będzie nie tylko większy od dotychczasowego, ale także urządzony w zupełnie nowym koncepcie. Sklep, oferujący odzież dla noworodków, niemowląt i dzieci w wieku szkolnym, zajmie lokal o powierzchni 140 mkw. W podobnym terminie nastąpi także otwarcie powiększonego salonu sieci Mothercare, który również zaprezentuje w Arkadii swój najnowszy koncept.


Ofertę najmodniejszej biżuterii poszerzyła w ostatnim czasie marka Verona – firma, która posiada w swoim asortymencie wzory i kolekcje biżuterii starannie wyselekcjonowane przez stylistów. W wyjątkowy sposób łączą one tendencje panujące w modzie z walorami klasycznej biżuterii. W arkadyjskim salonie Verona klienci odnajdą także biżuterię idealną na tradycyjne okoliczności, tj. chrzciny, komunie, ślub i jubileusze rodzinne.


Dla klientów poszukujących niebanalnych dodatków do domu na poziomie 0 otwarto salon nowej na naszym rynku marki – à Tab. Najemca zajął lokal o powierzchni 298 mkw. Sklepy à Tab oferują szeroki wybór akcesoriów, sprzętów do domu oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Są to praktyczne, a zarazem efektowne artykuły, ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie. Z kolei salon Home&You, także oferujący artykuły wyposażenia wnętrz, został przeniesiony w miejsce dotychczasowego salonu Mothercare na poziomie 0. Po relokacji sklep sieci został powiększony i będzie miał powierzchnię 405 mkw.


W nowej lokalizacji otwarto także salon Mx music. Sklep zajął powierzchnię 124 mkw. Mx music to jedna z największych w Polsce sieci salonów muzycznych. W asortymencie firmy znajduje się kilka tysięcy produktów, począwszy od akcesoriów muzycznych, do mikrofonów, pianin, gitar, sprzętu nagłośnieniowego, wzmacniaczy itp. Klienci Mx music w Arkadii mogą w komfortowych warunkach testować wystawiony sprzęt oraz uzyskać fachowe wsparcie techniczne ze strony wykwalifikowanych pracowników.


W ostatnim czasie w Arkadii znacznie poszerzyła się również oferta lokali gastronomicznych i kawiarni. Na poziomie pierwszym otwarto lodziarnię popularnej sieci Carte d’Or (59 mkw.). Do strefy restauracyjnej dołączyła nowa marka Eat Green, która oferuje nie tylko zdrowe przekąski i sałatki, ale i pełnowartościowe zestawy obiadowe, a także druga wyspa Skok na sok. Menu obu lokali z pewnością ucieszy wszystkie osoby dbające o linię.


Arkadia zaprasza klientów także do otwartego po zmianach punktu sprzedaży Bubbleology, oferującego mrożone i gorące herbaty mleczne z perełkami tapioki. Z kolei amatorów świeżo parzonej kawy zapraszamy do nowocześnie zaaranżowanej kawiarni Costa Coffee. Lokal został otwarty w miejscu wcześniej działającego Coffee Heaven i zajmuje powierzchnię 115 mkw. Costa Coffee to zupełnie nowa jakość. Kawiarnia oferuje pyszne menu śniadaniowe, chrupiące bagietki oraz świeże posiłki lunchowe.