[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowej

Kajtman
Galerie handlowe stają się bardzo atrakcyjnymi lokalizacjami dla niewielkich concept store’ów. Okazało się, że te dwie przeciwności wcale nie muszą się wykluczać. Wręcz przeciwnie – połączenie silnego trafficu, jaki zapewniają centra handlowe i unikatowej oferty „pracowni” może być strzałem w dziesiątkę.
Taką współpracę jako pierwsza w Polsce podjęła Galeria Mokotów, która najemców dobiera bardzo uważnie, zapraszając do współpracy najciekawsze koncepty na rynku polskim i światowym. To czterogwiazdkowe centrum handlowe zapewnia swoim klientom unikalny tenant mix, dlatego do grona najemców dołączyła pracownia zapachów – Mo61.
Mo61 Perfume Lab to pierwszy i jedyny koncept na polskim rynku, który zajmuje się personalizacją zapachów. To tu pod okiem mistrzów perfumiarzy klienci sami komponują zapachy idealnie pasujące do ich osobowości. Spośród dziesiątek buteleczek z najróżniejszymi aromatami każdy odwiedzający może dowolnie wybierać i mieszać zapachy pod czujnym okiem eksperta. Ten koncept także po raz pierwszy stał się częścią struktury galerii handlowej.
Monika Zagajska, właścicielka pracowni tłumaczy, że pomysł wynajęcia powierzchni w galerii nie jest przypadkowy. Zaryzykowała wprowadzając ten koncept do Polski i osiągnęła sukces, następnym krokiem było dotarcie do określonej grupy klientów. Wybór padł na Galerię Mokotów, która od lat wyznacza trendy na polskim rynku. Dzięki tej pierwszej w Polsce współpracy, klienci Galerii Mokotów mogą wejść w świat zapachów poznać jego tajemnice i wybrać dużo więcej niż flakon w klasycznej perfumerii.