Prawie 65 000 warszawiaków przybyło wczoraj, 14 września, na wielkie otwarcie Galerii Północnej. Pierwsze centrum handlowe na Białołęce aż do północy witało klientów rabatami i ofertami promocyjnymi oraz licznymi atrakcjami dla dzieci i dorosłych.
Tłumnie, kolorowo i bardzo atrakcyjnie – tak można w kilku słowach podsumować pierwszy dzień działalności Galerii Północnej. Już o godzinie 12.00 przed głównym wejściem do galerii od ulicy Światowida zebrało się ponad tysiąc osób, czekających na otwarcie obiektu. Atmosferę oczekiwania umilały klientom animacje i hostessy, rozdające gościom zdrowe przekąski. W samo południe przecięta została wstęga, pierwsi klienci ruszyli na zakupy i do oglądania obiektu.
– Przez cały czas przygotowań do otwarcia Galerii Północnej czuliśmy, że obiekt wzbudza bardzo duże zainteresowanie, a wczorajsza inauguracja to potwierdziła. Pierwsze komentarze naszych gości pokazują, że wpisaliśmy się w oczekiwania klientów. W mediach społecznościowych pojawiło się dużo pozytywnych opinii dotyczących architektury Galerii Północnej, jasnych, otwartych przestrzeni i ogrodu na dachu. Klienci chwalili czas spędzony na food courcie, rozwiązania zaprojektowane z myślą o rodzinach z dziećmi oraz nowe marki, które debiutują w Galerii Północnej. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się sklepy sieci Hamleys oraz Homla – komentuje pierwszy dzień działalności obiektu Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – W pierwszy weekend chcemy przede wszystkim zachęcić klientów do poznania Galerii Północnej – odwiedzenia centrum razem z rodziną i przyjaciółmi, korzystania z uroków licznych przestrzeni do rekreacji i uzupełnienia garderoby o najmodniejszą odzież oraz dodatki w ramach atrakcyjnych promocji przygotowanych przez naszych najemców. Zapraszamy do regularnego śledzenia naszej strony internetowej www.galeriapolnocna.pl i profilu Galerii Północnej na Facebooku, gdzie dostępne są szczegółowe informacje o rabatach i atrakcjach przygotowanych z okazji otwarcia Galerii Północnej.
Galeria Północna wnosi na Białołękę zupełnie nową ofertę handlowo-usługową, niedostępną do tej pory w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Pierwszego dnia ogromnym zainteresowaniem klientów cieszyły się m. in. sklepy z elektroniką – RTV EURO AGD i iSpot oraz pierwszy w Polsce sklep brytyjskiej sieci Hamleys. Oficjalny dostawca zabawek na brytyjski dwór królewski przygotował dla gości liczne animacje i bardzo widowiskową paradę zabawek, która regularnie przechodziła przez centrum handlowe. Oblężenie przeżywały sieci debiutujące na warszawskim rynku Newbie i Homla oraz sklepy znanych marek odzieżowych i obuwniczych, w których najnowsze kolekcje dostępne są z atrakcyjnymi rabatami. Goście chętnie odwiedzali także ogród na dachu oraz korzystali z licznych animacji zlokalizowanych na terenie Galerii Północnej. Na scenie ustawionej przy wejściu od strony ulicy Trakt Nadwiślański przez cały dzień organizowane były konkursy i zabawy z atrakcyjnymi nagrodami.
Na uczestników, którzy wykazali się wiedzą dotyczącą Galerii Północnej i Białołęki, czekały zestawy upominków i vouchery na zakupy. Na stoisku przygotowanym przez perfumerię Sephora czekali makijażyści i styliści, zaś dzieci mogły miło spędzić czas biorąc udział w warsztatach z Salą Zabaw Fikołki. Wszystkie te atrakcje dostępne będą dla gości jeszcze przez trzy najbliższe dni, od 15-17 września.
Weekend w klimacie ekologii i sportuW weekend na klientów czekają także dodatkowe atrakcje o charakterze sportowo-ekologicznym. W sobotę i niedzielę, 16-17 września Galeria Północna zaprasza na imprezę pod hasłem "Galeria Północna – zielone centrum północy", która poprzez zabawę zaprezentuje ekologiczny potencjał obiektu. Na terenie galerii rozstawione zostaną stanowiska z ciekawymi animacjami dla całej rodziny. Goście będą mieli okazję m. in. stworzyć domki dla owadów, modne ogrody w słoiku czy ekologiczną biżuterię oraz wziąć udział w różnego rodzaju zabawach manualnych, takich jak warsztaty tkackie, origami czy lepienia garnków z gliny.
Pierwszy weekend zamknie największa impreza sportowa na Białołęce – Bieg przez Most, którego Galeria Północna jest głównym partnerem. 17 września tysiąc uczestników stanie na starcie w Parku Picassa, aby dobrze się bawić, sprawdzić swoje możliwości w biegu na 10 km i powalczyć o tytuł najlepszego sportowca Białołęki. Pakiety startowe dla zawodników będą wydawane w piątek i sobotę, 15-16 września, w Biurze Zawodów zlokalizowanym na terenie Galerii Północnej koło Punktu Informacji. Natomiast w dniu zawodów od wczesnych godzin porannych w namiocie Galerii Północnej w Parku Picassa będą czekali animatorzy, którzy pomogą kibicom przygotować akcesoria zagrzewające biegaczy do walki o medale.
Galeria Północna jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowym oddanym do użytku w Warszawie od ponad dekady. Tak wyjątkowe wydarzenie wymaga hucznej oprawy, dlatego atrakcje związane z otwarciem obiektu potrwają ponad dwa tygodnie. Zakończy je wielka impreza powitalna z udziałem gwiazd, która odbędzie się w weekend 29/30 września-1 października.
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północno-wschodniej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która została oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, uroczyste otwarcie centrum nastąpiło 14 września br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalnie zaaranżowany ogród na dachu, umożliwiający aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostało ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, jedyne w Warszawie 11-salowe kino z systemem Dolby Atmos oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, wszystkie marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med.
Źródło: materiały prasowe