Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Od 30 października klientki obiektu mogą korzystać z oferty pierwszego w Polsce salonu greckiej sieci odzieżowej Pink Woman. 4 listopada oferta Galerii Północnej powiększyła się także o dwa renomowane salony – Calzedonia i Intimissimi.
Od momentu otwarcia Galeria Północna cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, tylko w ciągu pierwszych czterech tygodni obiekt odwiedziło ponad milion gości. Teraz klienci pierwszego wielkopowierzchniowego obiektu handlowego północno-wschodniej Warszawy mogą korzystać z oferty trzech nowych najemców, którzy w ostatnim tygodniu uzupełnili modowe portfolio Galerii Północnej – pierwszego w Polsce salonu greckiej marki odzieżowej Pink Woman oraz sklepów z bielizną popularnych włoskich marek Calzedonia i Intimissimi. Marka Pink Woman powstała w 2004 roku i szybko zdobyła zarówno grono wiernych klientek, jaki popularność pozwalającą wyjść z ofertą poza rodzimy rynek. Pierwsze sklepy firmy pojawiły się w Grecji i na Cyprze, obecne Pink Woman działa już w 8 krajach Europy w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Włoszech. Sieć posiada trzynaście sklepów własnych, 73 salony franczyzowe w największych galeriach i centrach handlowych oraz prowadzi sprzedaż swoich produktów w około 100 sklepach shop-in-shop. Teraz marka odzieżowa rodem z Grecji rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Pierwszy salon sieci o powierzchni niespełna 300 mkw. powstał w Galerii Północnej. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy – pierwsza galeria handlowa w północno-wschodniej części Warszawy jest chętnie odwiedzana przez młodych aktywnych klientów, wśród których dominują lubiące zakupy i modę panie. Oferta Pink Woman to propozycja specjalnie dla nich. Marka projektuje ubrania skierowane do kobiet lubiących modne, ale jednocześnie niebanalne stylizacje, nie bojących się eksperymentów i lubiących podkreślać swoje atuty. Dlatego w kolekcji na sezon jesienny dominują dopasowane kroje, bluzki i T-shirty z zabawnymi nadrukami, swetry w wyrazistych kolorach czy uniwersalne i zawsze modne parki oraz puchowe kurtki. Stylizację uzupełnią akcesoria, takie jak obuwie, torebki oraz szaliki i czapki. Kolekcje Pink Woman inspirowane są światowymi trendami, a bogata oferta rozmiarów i przystępne ceny pozwolą modnie uzupełnić jesienną garderobę.
Na klientów pierwszej galerii handlowej na Białołęce czekają także dwa nowe popularne sklepy z bielizną wprost ze słonecznej Italii. 4 listopada swoje salony w Galerii Północnej otworzyły renomowane włoskie marki pończosznicze oraz bieliźniane – Calzedonia i Intimissimi.
Calzedonia, flagowa marka firmy Calzedonia Group, powstała w 1986 roku w Weronie. Sieć od początku specjalizowała się w wyrobach pończoszniczych oraz kostiumach kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Dzięki niepowtarzalnemu wzornictwu, wygodnym i efektownym krojom oraz bogatej ofercie w przystępnej cenie marka szybko zyskała uznanie w oczach klientów. 25 lat później sieć Calzedonia może się pochwalić ponad 2000 sklepów w 40 krajach świata, oferującymi m.in. wysokiej jakości wyroby pończosznicze w wielu wzorach i kolorach, skarpety, legginsy, kostiumy kąpielowe oraz letnią odzieżą plażową dla dorosłych i dzieci. Od 1996 roku do Grupy Calzedonia dołączyła również marka bieliźniana Intimissimi, która poszerzyła asortyment firmy i bardzo szybko stała się bezwzględnym liderem na rynku bieliźnianym. O sukcesie Intimissimi zadecydowało przede wszystkim połączenie subtelnej, włoskiej elegancji z wysoką jakością w przystępnej cenie. Marka oferuje modne wzory, które są na bieżąco odświeżane, wyprzedzając sezonowe trendy oraz spełniając wymagania każdej kobiety. Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej. Obecnie sieć Intimissimi liczy ponad 1390 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach świata.
Salon sieci Calzedonia ma powierzchnię 70 mkw. i obok marki Gatta jest kolejnym sklepem oferującym rajstopy, pończochy czy skarpetki. Sklep Intimissimi o powierzchni 85 mkw. uzupełnił zaś ofertę bieliźniarską Galerii Północnej, do której należą już marki Triumph, Etam i polska sieć Sawren.
W transakcjach najmu pośredniczyła agencja Cushmann & Wakefield.
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield oraz JLL.
Źródło: materiały prasowe