Pasaż Grunwaldzki powiększył grono najemców o nową międzynarodową markę. LC Waikiki jest obecnie najpopularniejszą siecią modową w Turcji. Nowo otwarty salon we wrocławskim centrum jest trzecim w Polsce.
Idea zgodnie, z którą działa marka brzmi „Każdy zasługuje na to, by być dobrze ubranym”. W efekcie w ofercie salonów LC Waikiki znajdziemy przystępną odzież dla każdego. Eleganckie, stonowane elementy ubioru, jak i kolorowe, luźne stroje z przeznaczeniem do codziennego użytku. Marka proponuje zarówno kolekcję damską, męską, jak i dziecięcą. – LC Waikiki jest doskonałym uzupełnieniem oferty modowej Pasażu Grunwaldzkiego. Wiemy, że klienci również są zadowoleni z otwarcia. Dzięki trwającym promocjom i wyjątkowo bogatej ofercie salon szybko stał się jedynym z ulubionych punktów podczas rodzinnych zakupów – tłumaczy Maciej Sanetra, Dyrektor CHR Pasaż Grunwaldzki. Aktualnie w LC Waikiki wyprzedaże sięgają 70%.
Marka LC Waikiki jest najpopularniejszą marką modową w Turcji i odważnie wchodzi na międzynarodowy rynek. Posiada sieć ponad 500 sklepów w 27 krajach. Salon o powierzchni 900 m kw. na poziomie „0” Pasażu Grunwaldzkiego jest trzecim w Polsce.