Generalnie miejsce wyładniało i sam węzeł mi się podoba, ale myślę, że źle zaprojektowano zieleń bo jest już w tej chwili podeptana przez osoby idące do tramwaju lub chcące usiąść na ławce. Nie mam dobrych zdjęć by to dokładnie pokazać ale wstawię dwie fotki na których choć trochę widać ten problem
Masz racje m...k i w drugą stronę przecież też mogli zrobić tak samo zamiast tej alejki pod PKSem. Przystanek poza tym można było w obie strony przedłużyć, miejsce jest.
Co nie zmienia faktu, że i tak jest o niebo lepiej niż było :)
A ja się zastanawiam, dlaczego autobusy nie wjeżdżają na wspólny przystanek razem z tramwajami? Mam na myśli kierunek od wiaduktu. Czyżby tak duży był ruch że węzeł straciłby na przepustowości? Problemem byłoby wyregulowanie świateł na skrzyżowaniu Dyrekcyjnej/Borowskiej?Glinianej? Przecież i tak wszystkie busy jadą w Borowską... Bo z tego co widzę (chyba że mnie wzrok myli) busy jadące w przeciwną stronę będą korzystały ze wspólnego peronu z tramwajem. Czy 135 na Kozanów też będzie się tam zatrzymywał?
Wreszcie inwestycja z głową. Dopiero teraz widać, jak bezsensownie były do tej pory rozmieszczone przystanki. Szkoda tylko, że jeszcze nie oddane, a już jeden kubeł pomaziany markerami
Eksperymentalny przystanek na Glinianej i węzeł na Borowskiej do przeróbek
To najdziwniejsza inwestycja we Wrocławiu. Eksperymentalny przystanek wiedeński na Glinianej będzie przerobiony... na przystanek wiedeński, którym na razie nie jest. A węzeł przesiadkowy na Borowskiej, gdzie rozpoczęły się odbiory, będzie gotowy dopiero grudniu, choć miał był w sierpniu.