[Wrocław] Włoskie kosmetyki oraz polska biżuteria i obuwie – nowe marki w Pasażu Grunwaldzkim

Kajtman

W lutym w Pasażu Grunwaldzkim otwarto aż trzy nowe salony. Do grona najemców dołączyły: polska marka biżuteryjna Briju, producent obuwia dziecięcego, młodzieżowego i damskiego Kornecki oraz Kiko Milano – popularna włoska marka kosmetyków.

 

Briju to marka z tradycjami działająca w Polsce od 1920 roku. W ofercie salonu w Pasażu Grunwaldzkim znalazła się ręcznie wyrabiana biżuteria ślubna i liczne kolekcje tematyczne. Podążających za trendami zadowoli fakt, że wśród markowych wyrobów jubilerskich Briju znajdują się np. pierścionki z ceramiki High-Tech, a także bransolety ze stali szlachetnej. Briju w Pasażu Grunwaldzkim to drugi salon marki we Wrocławiu. Lokal o powierzchni 62 m² znajduje się na poziomie „0”.


Kornecki to polski producent obuwia o ponad 30-letniej tradycji. Ofertę firmy wyróżnia głównie kolekcja dziecięca, jednak w nowym salonie dostępne są też kolekcje butów damskich i młodzieżowych. Punkt w Pasażu Grunwaldzkim jest drugim we Wrocławiu i mieści się w lokalu o powierzchni 80 m² na poziomie „-1”.


W Centrum powstał również pierwszy we Wrocławiu salon marki Kiko Milano. W ofercie dostępne są włoskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także rozmaite akcesoria kosmetyczne. Marka Kiko Milano zadebiutowała w Polsce zaledwie trzy miesiące temu. Salon w Pasażu Grunwaldzkim, o powierzchni 120 m², zlokalizowany na poziomie „0”, jest pierwszym w regionie i jednym z ponad sześciuset na całym świecie.