70 procent powierzchni w powstającym centrum handlowym Wroclavia jest już wynajęte. Trwając prace nad elewacją i wykończeniem wnętrz, a otwarcie obiektu planowane jest na październik 2017 roku.
Jak zapewnia inwestor, firma Unibail-Rodamco, budowa Wroclavii przebiega w szybkim tempie i zgodnie z harmonogramem.
– Jeszcze w kwietniu 2015 r. ze starego dworca autobusowego odjeżdżały autobusy. Dziś powstały w tym miejscu budynek znajduje się w stanie surowym zamkniętym, co umożliwia prace wykończeniowe w jego wnętrzu, m.in. montaż marmurowych posadzek, szklanych balustrad, podwieszanych sufitów, schodów ruchomych i wind. W pełni ukończona jest konstrukcja obiektu, w tym dach, na którego powierzchni znajdują się zapewniające przyjazne, dzienne światło szklane świetliki o łącznej powierzchni 3 tys. metrów kwadratowych – wyliczają przedstawiciele inwestora.
Do połowy przyszłego roku potrwają prace nad elewacją Wroclavii, która zostanie wykonana ze szkła oraz specjalnie zaprojektowanych płyt aluminiowych, perforowanych w sposób dający efekt trójwymiarowości. Część aluminiowa ukończona jest w 20%, a szklana – w 60%.
REKLAMA
– Dodatkową atrakcją Wroclavii będzie iluminacja fasady, umożliwiająca zmianę barwy oświetlenia na dowolny kolor – zapowiadają przedstawiciele Unibail-Rodamco.
Obecnie przy budowie Wroclavii pracuje 900 osób. W okresie najbardziej intensywnych prac będzie ich 2000.
Obecnie przy budowie Wroclavii pracuje 900 osób. W okresie najbardziej intensywnych prac będzie ich 2000.
70 procent powierzchni ma już najemców
Inwestor podpisał już umowy na 70% powierzchni handlowej.
– Chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową jakość obsługi i wyjątkową ofertę handlową. Będziemy starali się jak najlepiej wykorzystać doświadczenie Unibail-Rodamco, zyskane dzięki zarządzaniu obiektami w całej Europie, z przyjemnością łącząc je z oczekiwaniami wrocławian oraz niepowtarzalnym wrocławskim stylem – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii.
Na gości Wroclavii będą czekać liczne sklepy flagowe (m.in. Zara, H&M, Massimo Dutti, CCC, Reserved, New Look), klienci znajdą także marki nieobecne dotąd w mieście: Forever 21 (rozpoznawalna na całym świecie marka modowa), Steve Madden (buty i torebki firmowane przez amerykańskiego kreatora mody), Loft 37 (unikalny polski koncept obuwniczy umożliwiający m.in. zakup samodzielnie zaprojektowanych butów) oraz Vapiano (włoska kuchnia przygotowywana na oczach gości).
Nie zabraknie też przedstawicieli wrocławskiej gastronomii, m.in. Polish Lody, Pasibus, czy Etno Cafe.
Zakupy spożywcze będzie można zrobić w sklepach Carrefour i Biedronka; bieliznę kupić w sklepach Triumph, Intimissimi, Calzedonia czy Oysho; kosmetyki – w drogeriach Rossmann i Hebe; biżuterię – w sklepach Apart, Yes, W.Kruk, Verona i BijouBrigitte; elektronikę – w Media Markt i RTV Euro AGD. Artykuły wyposażenia wnętrz zaoferują salony marek Zara Home i Home&You, a artykuły sportowe – 4F i Go Sport.
We Wroclavii, oprócz sklepów, restauracji i kina, znajdą się także biura, a także dworzec autobusowy o powierzchni 7 tys. metrów kwadratowych.