Żabka debiutuje z nowym formatem. Zaczyna od Poznania

Orzech

Żabka nie przestaje wprowadzać nowości i nie poprzestaje w rozwoju nowych formatów swoich sklepów. Po uruchomieniu m.in. projektów Żabki Nano, Żabki Eko Smart, czy placówek na MOP-ach, teraz ta jedna z najpopularniejszych sieci sklepów w Polsce postanowiła wdrożyć zupełnie nowy format, czyli wyspę w galerii handlowej.

Pierwsza Żabka w tym formacie zadebiutowała w Galerii Pestka w Poznaniu. Wyspa o powierzchni 12 mkw. posiada także strefę Żabka Café.

– "Prace nad konceptem trwały kilka miesięcy. Po przeprowadzeniu wielu rozmów, udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadziliśmy także analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy. Zajął się tym zupełnie nowy dział ekspansji Żabki. W ciągu najbliższych miesięcy uruchomimy kolejne wyspy Żabki w trzech dużych miastach" – informuje sieć Żabka na swoim oficjalnym profilu na Linkedin.

Żabka Polska jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4 tys. nowych sklepów w latach 2016-21. Tylko w 2022 r. pierwsze sklepy sieci powstały aż w 154 nowych lokalizacjach. Niedawno do sieci dołączyła 8000. franczyzobiorczyni, a łącznie Żabka dostępna jest już w ponad 9,1 tys. lokalizacji w całym kraju.