Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w KrakowieMateriały prasowe

Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowie

REKLAMA

Centrum Handlowe Bonarka poszerzyło swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączyły dwie marki odzieżowe z kolekcją męską: w stylu włoskim Borgio i rodzima marka Recman. Nowym najemcą jest też jubiler SAVICKI, oferujący bogaty wybór biżuterii luksusowej. Nowy salon w Krakowie otworzyła również​​ amerykańska marka Crocs.

– Bonarka wciąż się zmienia. Modernizujemy obiekt i naszą ofertę, mając na uwadze potrzeby i zachowania zakupowe konsumentów. Tworząc tenant-mix staramy się odpowiadać na indywidualne preferencje naszych klientów, ale też zainteresować coraz szersze grupy odbiorców. ​Tym bardziej cieszę się, że marki takie jak BORGIO i SAVICKI na swoje pierwsze salony w Krakowie wybrały ​właśnie Bonarkę. ​​To kolejny dowód na silną pozycję ​naszego centrum handlowego i ​umiejętność współpracy z poszukiwanymi przez klientów markami – komentuje Łukasz Lorencki, Investment & Asset Manager NEPI Rockcastle.

Autorski koncept salonu jubilerskiego SAVICKI w Krakowie

SAVICKI to lider w biżuterii ślubnej oraz luksusowej. Marka nie boi się eksperymentować. Jako pierwsza w Polsce zaczęła na szerszą skalę promować pierścionki z czarnego złota. Rozpowszechniła także niedocenione na polskim rynku białe szafiry oraz czarne diamenty. W swoim pierwszym salonie w Krakowie, Savicki zaprezentuje nowatorskie podejście do obsługi klienta. Znaczna część produktów w salonie jest rozmieszczona na wysokości wzroku, co znacznie ułatwia wybór biżuterii. W centralnym punkcie salonu umieszczono innowacyjny stół TryOn® do samodzielnego przymierzania biżuterii.

– To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży jubilerskiej w Polsce i w Europie. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek. Para może je przymierzać tak długo, jak zechce, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta – tłumaczy Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel SAVICKI.

W Bonarce zostaną zaprezentowane kultowe kolekcje pierścionków zaręczynowych The Light® i The Journey®. Jubiler SAVICKI o powierzchni 60 mkw. znajduje się w zmodernizowanej części Bonarki, na poziomie +1.

BORGIO – ponadczasowa sztuka krawiectwa

BORGIO to luksusowa marka oferująca kolekcje dla mężczyzn ceniących włoski styl i ponadczasową sztukę krawiectwa. Il taglio naturale to po włosku naturalny krój. To dzięki niemu odzież BORGIO idealnie dopasowuje się do ciała. Flagowym produktem marki Borgio są wysokiej jakości garnitury, marynarki i koszule. W kolekcjach znajdują się również dopracowane kurtki i płaszcze, komfortowe spodnie, stylowe koszulki polo, t-shirty, obuwie oraz liczne akcesoria.

– Kolekcje BORGIO obfitują w eleganckie propozycje na formalne okazje, jak i wygodne stylizacje na co dzień. Wysokiej jakości tkaniny, dzianiny i dodatki wykorzystywane w kolekcjach powodują, że odzież naszej marki jest ponadczasowa i posłuży przez długie lata – mówi Wojciech Tulwin, przedstawiciel marki BORGIO.

Wnętrze salonu BORGIO to esencja włoskiego stylu. Minimalizm w połączeniu z materiałami wykończeniowymi imitującymi kamień, drewno i stal sprawią, że odwiedzający klienci doświadczą jakości marki już po przekroczeniu progu salonu. Salon BORGIO o powierzchni 88 mkw. znajduje się w na poziomie 0 naprzeciwko sklepu H&M.

Garnitury z najwyższej jakości materiałów

Kolejnym najemcą z ofertą skierowaną do mężczyzn, jest polska marka Recman oferująca od 1986 roku ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria. Flagowymi produktami są projektowane w Polsce garnitury oraz marynarki, szyte z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe dodatki.

REKLAMA

– Tworząc salon w Bonarce zadbaliśmy o to, by nasi klienci czuli się w nim komfortowo. Wszystkie produkty są w zasięgu wzroku klienta, tak aby w szybki i prosty sposób mógł zapoznać się z asortymentem – mówi Anna Olbryś, Dyrektor Kreatywna w Recman.

W krakowskim salonie dostępna jest usługa szycia miarowego, stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcieliby spersonalizować garnitur lub marynarkę oraz idealnie dopasować krój do swojej sylwetki. Do dyspozycji klientów jest również krawiec, który w razie potrzeby wykona niezbędne przeróbki na miejscu.

Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są już w 74 salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym. Salon Recman znajduje się tuż obok lokalu BORGIO na poziomie 0. Powierzchnia sklepu wynosi 140 mkw.

W ostatnich tygodniach do grona najemców Centrum Handlowego Bonarka dołączyła marka Crocs. To kultowa już amerykańska marka oferująca charakterystyczne piankowe buty z krokodylem. Salon w Bonarce jest już kolejnym firmowym lokalem marki w Polsce. Sklep znajduje się na poziomie +1. Powierzchnia sklepu wynosi 69 mkw.

Oferta kawiarni Bonarki wzbogaciła się też o Bubble Guys to nowy punkt z popularnym tajwańskim napojem z herbaty. W Bubble Guys można znaleźć tradycyjne smaki tajwańskie w nowoczesnej europejskiej odsłonie. Punkt znajduje się na poziomie​ ​+1 obok​ sklepu Sinsay.

fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
fot. Damian Daraż
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Centrum Handlowe Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 95 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Primark, Peek & Cloppenburg, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem i zarządcą Bonarki jest NEPI Rockcastle.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA