Amerykańska firma LeverX zwiększa zatrudnienie we Wrocławiu i przenosi się do Retro Office HouseMateriały prasowe

Amerykańska firma LeverX zwiększa zatrudnienie we Wrocławiu i przenosi się do Retro Office House

Orzech
Orzech
REKLAMA

Kolejna duża amerykańska firma stawia na swój rozwój w stolicy Dolnego Śląska. LeverX, spółka zajmująca się tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania wynajmie powierzchnię biurową we wrocławskim Retro Office House przy ul. Piłsudskiego 69. Zajmie pomieszczenia liczące około 3 200 mkw. powierzchni. W procesie negocjacji umowy najemcy doradzał JLL. Właścicielem budynku jest Globalworth.

LeverX to firma z ponad 19–letnim doświadczeniem specjalizująca się we wdrażaniu i dostosowywaniu rozwiązań SAP. Główną misją firmy jest świadczenie usług doradztwa technologicznego, rozwoju i wdrażania w pełnym cyklu dla firm w celu pomyślnej transformacji biznesowej.

LeverX rozwija technologie produkcji wirtualnej tak, żeby produkcja nie odbywała się tylko w formie fizycznej, ale i w postaci symulacji, która pozwoli na eliminacje wszelkich błędów na każdym jej etapie. Tworzenie prototypów wirtualnych pozwala zaoszczędzić pieniądze i czas lub stworzyć prototyp, a produkcję rozpocząć w innych częściach świata.

Firma, zatrudniająca w Polsce już ponad 310 osób, planuje powiększyć swój zespół o 30%. Główna siedziba polskiego oddziału Lever X pozostaje we Wrocławiu i wciąż odgrywa kluczową rolę dla rozwoju i działalności firmy na polskim rynku, Firma otworzyła też 6 czerwca biuro w Warszawie, które będzie stanowiło uzupełnienie istniejących struktur firmy.

LeverX przeniosło do Retro Office House przy ul. Piłsudskiego 69 siedzibę swojego wrocławskiego Centrum Rozwoju i Wdrażania z kompleksu Aquarius Business House przy ul. Swobodnej 1.

– W LeverX koncentrujemy się na nieustannym podnoszeniu jakości naszych usług oraz relacji z partnerami biznesowymi. Kluczową kwestią dla nas jest bycie blisko naszych klientów, a także tworzenie komfortowych warunków dla naszych pracowników. Jesteśmy przekonani, że doskonała lokalizacja Retro Office House, a także nowoczesna infrastruktura budynku idealnie odpowiada naszym potrzebom i planom rozwoju – mówi Dzmitry Jabłoński, Managing Director LeverX Poland.

W skład LeverX Group wchodzą dwie firmy: LeverX, która zajmuje się wsparciem średnich i dużych biznesów w przenoszeniu swojego obecnego zarządzania na rozwiązania SAP, z jak największym zyskiem dla klienta oraz firma Emerline, która swoje początki zaczynała wśród StartUpów. Firma ta specjalizuje się we współpracy zklientem od samego początku nad wizją oprogramowania po testy aż do realizacji gotowego produktu.

Retro Office House to, jeden z najbardziej charakterystycznych budynków w sercu Wrocławia. Zlokalizowany w silnie rozwijającej się strefie biznesowej miasta.

– Jesteśmy przekonani, że zarówno lokalizacja jak i liczne udogodnienia oraz infrastruktura w budynku stworzą idealne miejsce pracy dla pracowników firmy LeverX.. Cieszymy się, że to właśnie Retro Office House będzie miejscem rozwoju kolejnego biznesu – mówi Magdalena Śnieżek, Senior Asset Management & Leasing Manager w Globalworth.

REKLAMA
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula

Retro Office House oferuje prawie 20 tys. mkw. powierzchni biurowej oraz 2 500 mkw. powierzchni handlowej. Wewnątrz kompleksu znajdują się dwa patia oraz podziemny parking na 155 samochodów. W biurowcu działa kantyna, centrum fitness oraz kilka placówek bankowych.

Budynek Retro Office House jest zlokalizowany w centrum Wrocławia, przy ulicy Piłsudskiego 69, czyli tuż obok głównej arterii komunikacyjnej miasta. Retro Office House jest doskonale skomunikowany z pozostałymi dzielnicami Wrocławia.

– Ekspansja LeverX w budynku Retro Office House została podzielona na cztery fazy, co pozwoli odpowiednio przygotować przestrzeń dla nowych pracowników oraz przejść przez proces zmiany biura płynnie. Łącznie firma zajmie 3 200 mkw. Cieszymy się, że mogliśmy doradzać LeverX w procesie wyboru nowego miejsca pracy oraz negocjowania umowy – mówi Aleksandra Stanisz, Consultant w dziale powierzchni biurowych JLL.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

W ostatnim czasie Vonage, czołowy dostawca usług komunikacyjnych w chmurze, przedłużył na kolejne pięć lat umowę najmu w Retro Office House. W negocjacjach z właścicielem i zarządcą budynku, Globalworth, najemcę reprezentowała firma doradcza Savills.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Retro Office House

Retro Office House

Dostępna powierzchnia: 1413 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: A
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 0.00
  • czynsz wywoławczy: 16.00
  • minimalny okres najmu (w latach): 5
  • współczynnik miejsc parkingowych: 1/150.0
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 153
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania