Największe sieci hotelarskie wzbogacą się o tysiące nowych łóżek

Największe sieci hotelarskie wzbogacą się o tysiące nowych łóżek

Polska
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

Największe sieci hotelarskie nie zaprzestają globalnej ekspansji. Nowe obiekty już znajdują się w budowie, a kolejne są planowane. Wraz z liderami rozwija się również cały rynek hotelarski.


W gronie dziesięciu największych marek hotelowych tylko dwie (Home Inns oraz Days Inn of America) nie prowadzą obecnie żadnej inwestycji, które pozwoliłaby im zwiększyć aktualną pulę pokoi hotelowych. Większość pozostałych marek już niebawem będzie mogła zaproponować podróżującym kilkadziesiąt nowych obiektów i tysiące nowych łóżek. Rekordzistą w przebadanej grupie okazała się marka Hilton, która w najbliższym czasie powiększy się o 60 hoteli. Powstaje w nich ponad 10 tys. pokoi hotelowych. Zresztą grupa hotelowa Hilton Worldwide mocno rozwija także markę Hampton Inn by Hilton. Pod jej szyldem realizowanych jest obecnie 29 hoteli, w których zaplanowano niemal 4 tys. pokoi.



Liczba pokoi hotelowych w trakcie budowy pod szyldem
10 największych marek hotelowych świata  



Marka



Grupa hotelowa



Liczba pokoi hotelowych  w budowie



Hilton



Hilton Worldwide



10 098



Holiday Inn/Holiday Inn Express



IHG



7 719



Marriott



Marriott Int.



7 050



Sheraton



Starwood Hotels



5 574



Best Western



Best Western



4 775



Hampton Inn by Hilton



Hilton Worldwide



3 901



Ibis/Ibis Style/Ibis Budget



Accor



1 978



Comfort Inns & Suites



Choice Hotels Int.



196



Home Inns



Home Inns



0



Days Inn of America



Wyndham Hotel Group



0



Opracowanie: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson Realty S.A. na podstawie tophotelprojects.com/MKG Hospitality


 

REKLAMA

Ale ruch na rynku hotelarskim to nie tylko zasługa największych graczy. Cały czas powstają bowiem inne sieciowe hotele, a także hotele indywidualne. Muszą one spełniać oczekiwania klientów, a te są przecież tak różne jak ich budżety.

 

Emmerson Realty S.A.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA