Do grona najemców obiektu dołączyła marka Sinsay; Mohito powiększyło powierzchnię swojego butiku.
Rozszerza się grono najemców Galerii Jurajskiej w Częstochowie. O uruchomieniu swojego sklepu w centrum zdecydowała marka młodzieżowa Sinsay, która wynajęła ok. 350 mkw. Z kolei Mohito, marka oferująca odzież dla młodych kobiet ceniących modne wzornictwo i elegancję, relokowała się w obrębie Galerii i powiększyła powierzchnię do 560 mkw. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu jest firma doradcza Jones Lang LaSalle.
Teresa Pieczonka, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Ekspansja znanych i lubianych marek z portfolio Grupy LPP potwierdza bardzo mocną pozycję Galerii Jurajskiej na częstochowskiej mapie handlowej. Do grona najemców dołączają nowe firmy, a te już działające w obiekcie rozszerzają swoją powierzchnię, aby jeszcze pełniej odpowiedzieć na potrzeby klientów”.
Galeria Jurajska jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w Częstochowie, z szeroką ofertą modową, obejmującą wiodące polskie i międzynarodowe marki, takie jak m.in. Reserved, Cropp, House, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, TK Maxx, C&A, H&M, Peek&Cloppenburg, New Yorker czy Promod. Dla wielu z nich otwarcie sklepu w Galerii Jurajskiej było debiutem na częstochowskim rynku. Powierzchnia całkowita centrum to 130 000 mkw., z czego ok. 49 000 mkw. przypada na część handlowo-rozrywkową, obejmującą 200 sklepów, punktów usługowych oraz gastronomicznych, a także wielosalowe kino Cinema City. Kolejnym, oprócz bogatej, wszechstronnej oferty, atutem obiektu jest jego lokalizacja – w centrum miasta, przy Alei Wojska Polskiego – części drogi krajowej nr 1, w pobliżu przystanków komunikacji publicznej. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest wielopoziomowy parking na ponad 2 000 miejsc. Inwestorem obiektu jest Globe Trade Centre S.A. (GTC).