Zakończył się kolejny etap inwestycji obejmującej modernizację jednego z flagowych centrów z portfolio firmy G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – Promenady. W ciągu zaledwie jednego roku, podczas gdy pozostała część galerii funkcjonowała normalnie, została przeprowadzona rozlega i bardzo trudna konstrukcyjnie przebudowa. W efekcie przemian, których generalnym wykonawcą była firma Muniak, galeria zyskała 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, co daje łącznie 63 000 mkw. GLA.
Dobiega końca przebudowa galerii Atrium Promenada w Warszawie. Aktualnie trwają ostatnie prace wykończeniowe na terenie obiektu. W nowej części tego kompleksu pojawi się aż 50 nowych sklepów.
Otwarcie jej pierwszego w Polsce pop-up store odbędzie się 27 października w Warszawie. Sklep zlokalizowany będzie w kompleksie handlowym Domy Towarowe Wars Sawa Junior, przy ulicy Marszałkowskiej, w samym centrum miasta.
Globalny inwestor, firma Atrium European Real Estate kupiła Studio Plac Dominikański, apartamentowiec znajdujący się u zbiegu ulic Traugutta i Krasińskiego we Wrocławiu. Będzie to pierwsza inwestycja tej znanej firmy w modelu PRS (mieszkania do wynajęcia) we Wrocławiu.
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa, znajdujące się przy al. Powstańców Wielkopolskich 99 w Pile, rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz sklep partnerski marki Regatta great outdoors, a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop.
W dzielnicy Praga Południe w Warszawie powstanie kolejne nowe, duże osiedle mieszkaniowe. Swoją inwestycję w tej części miasta zrealizuje Atrium European Real Estate (Atrium ERE). Osiedle budynków wielorodzinnych powstanie na nieruchomości przylegającej do centrum handlowego Promenada w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej.
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Trwa przebudowa centrum handlowego Atrium Promenada w Warszawie. Po zakończeniu prac odnowiony, flagowy obiekt z portfolio Atrium European Real Estate ma być najbardziej nowoczesną galerią handlową w Warszawie. Ponad 80 proc. modernizowanej części obiektu ma już najemców.