Francuska marka Jott otworzyła w Warszawie swój pierwszy salon w Polsce

Orzech

Tegoroczny listopad przyniósł kolejną nowość w Westfield Mokotów. Swój pierwszy butik w Polsce, zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do słynnej grupy LVMH. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w doskonale znanym, warszawskim centrum handlowym.

– Westfield Mokotów jest miejscem, które przyciąga znane i lubiane marki globalne, które często wybierają nasze centrum jako najlepszą przestrzeń do rynkowego debiutu w Polsce. Tak jest również w przypadku Jott, z czego bardzo się cieszymy. Charakter marki i jej pozycja na innych rynkach pozwalają przypuszczać, że także nasi klienci chętnie poznają jej ofertę – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów.

Jott to marka powstała w 2010 roku w Marsylii, zapoczątkowana przez braci Gourdikian. W swoich kolekcjach Jott łączy funkcjonalność z różnorodnością. Charakterystyczne pikowane kurtki są dostępne w różnorodnych wariantach oraz w czterech stopniach ocieplenia, które można dobrać do pory dnia, pory roku lub indywidualnych preferencji. Ta uniwersalność połączona jest z doskonałą jakością i dbałością o każdy element asortymentu. W ofercie Jott znajdują się również wygodne kurtki dla najmłodszych i interesujące akcesoria, na przykład czapki, torby i plecaki a także ubrania dla czworonożnych pupili.

– Niezwykle cieszy nas otwarcie pierwszego salonu Jott w Polsce. Nasze uniwersalne produkty zostały stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach i gustach, dlatego mamy nadzieję, że dzięki obecności w Westfield Mokotów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. Jott charakteryzuje funkcjonalność, jakość i kreatywność, które od lat zachwycają klientów we Francji i w innych krajach Europy – skomentował Thomas Merchie, prezes Jott.

Cenione produkty marki, od niedawna należącej do grupy LVMH, są już dostępne w butiku Jott w Westfield Mokotów. Otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki Jott wzbogaca ofertę premium w tym, jednym z najważniejszych w kraju, centrum handlowym. Westfield Mokotów jest gwarantem najwyższej jakości obsługi klientów i najlepszych doświadczeń zakupowych. Od lat można tu znaleźć, między innymi, jedyne lub flagowe salony najważniejszych krajowych i międzynarodowych brandów.

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.