Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.
W Galerii Jurajskiej oddano właśnie do użytku pierwszą w Częstochowie komfortkę. Jest to specjalnie przystosowany i wyposażony pokój pielęgnacyjny, w którym można m.in. przewinąć lub przebrać osobę niepełnosprawną czy przyjąć w spokoju leki, np. insulinę.
Galeria Jurajska inwestuje w swoją przestrzeń. W największym w Częstochowie centrum handlowym trwa właśnie zakrojona na szeroką skalę, wieloetapowa modernizacja parkingów wielopoziomowych, które przewidziane są na 733 samochody.
Galeria Jurajska zyskała dwóch nowych najemców. Częstochowskie centrum handlowe jest już w ponad 98 proc. skomercjalizowane. Nowymi markami, które otworzą swoje sklepy są Quiosque i Lody Czewskie.
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98 proc. skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.