Dwie nowe marki dołączyły do grona najemców Galerii Jurajskiej w CzęstochowieMateriały prasowe

Dwie nowe marki dołączyły do grona najemców Galerii Jurajskiej w Częstochowie

REKLAMA

Galeria Jurajska zyskała dwóch nowych najemców. Częstochowskie centrum handlowe jest już w ponad 98 proc. skomercjalizowane. Nowymi markami, które otworzą swoje sklepy są Quiosque i Lody Czewskie.

Już wkrótce w obiekcie zadebiutuje sklep marki Quiosque. Polski brand, który oferuje ubrania i dodatki dla kobiet, zajmie lokal mający 121 mkw. Będzie to już 58. sklep z odzieżą w ofercie Galerii Jurajskiej.

Także osoby, które lubią wpaść do Jurajskiej coś przekąsić znajdą nowości dla siebie. W obiekcie pojawi się znany lokalnie koncept Lody Czewskie. W menu lokalu o powierzchni 20 metrów kwadratowych będzie można znaleźć przede wszystkim lody rzemieślnicze. Będzie to już 16. najemca w segmencie gastronomicznym Jurajskiej.

– Planowane otwarcia doskonale pokazują nasz sposób myślenia o komercjalizacji galerii. Wzmacniając tenant-mix sięgamy dziś zarówno po doskonale znane marki modowe, które mają już wierne grono klientów, jak również po debiutujące i rozwijające się w Polsce globalne brandy, które mają wpływ na unikalność oferty galerii – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Jednocześnie też jesteśmy otwarci na lokalne marki tworzone przez miejscowy small business, które poszukują miejsca, w którym mogą rozwijać się, a tym samym umacniać swoją rozpoznawalność w Częstochowie i okolicach. Takie podejście decyduje obecnie o atrakcyjności konsumenckiej i bogactwie tenant-mixu Galerii Jurajskiej – dodaje.

Wpływ na to mają jednak nie tylko nowości ofertowe. Także inwestycje dotychczasowych najemców. Tylko w ostatnich tygodniach 2 marki obecne w Jurajskiej od lat zdecydowały się na zmiany. Marka odzieżowa Tatuum przeniosła się z dotychczasowego lokalu mającego 197 mkw. na powierzchnię aż 246 metrów kwadratowych. Lokal już został otwarty w nowej aranżacji.

REKLAMA

Na relokację pod nowy adres zdecydowała się także marka Matik. Ta przeniosła się na aleję handlową w Jurajskiej, która zdominowana jest dziś przez ofertę modową skierowaną do mężczyzn. Ma to ułatwić klientom zapoznanie się z tym szerokim asortymentem dla panów.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

– Oferta Galerii Jurajskiej jest dziś jednym z największych kapitałów obiektu. Aż 98% klientów pozytywnie ocenia nasz tenant-mix, dlatego nie ustajemy w wysiłkach, aby go systematycznie wzbogacać o nowości, w tym o świeże i nowoczesne marki, które dopełniają najpopularniejsze segmenty oferty obiektu – mówi Anna Borecka.

– Tym samym umacniamy naszą pozycję lidera i destynacji zakupowej nr 1 w regionie, ale także tworzymy obiekt bliski potrzebom klientów, który nieustannie zaskakuje, ale także przyciąga najszerszą w regionie ofertą opartą na topowych markach modowych i lifestylowych. To zachęca do zakupów, ale także do najmu. Nasi partnerzy widzą bowiem widzą stabilny rozwój Jurajskiej, idący w parze z utrzymującym się, wysokim poziomem komercjalizacji – dodaje.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA