Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową

Orzech

Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.

Od października 2022 r. salon CCC poszerzył swoją ofertę o strefę zakupową eobuwie.pl. Vistula otworzyła się w nowym większym formacie uzupełniając ofertę o modę damską. Mamut otworzył lokal w najnowszym koncepcie powiększonym o 100 mkw. Galerię Kazimierz wybrały także Fikołki, otwierając unikatowy koncept dostosowany do niestandardowej po-wierzchni, łączący zabawę i kreatywność dla najmłodszych. Do grona najemców w styczniu tego roku dołączyła marka POC z pierwszym w Krakowie autoryzowanym salonem.

Galeria Kazimierz ze względu na swoją bogatą ofertę i niepowtarzalne walory architektoniczne od lat stanowi jedną z głównych destynacji zakupowych zarówno dla mieszkańców miasta, jak i turystów. Centrum handlowe zgodnie z hasłem przewodnim obecnej kampanii wizerunkowej "Z miejsca wyjątkowa" regularnie poszerza grono swoich najemców, koncentrując się na markach nie tylko pożądanych przez klientów, ale także zapewniających nowatorskie doświadczenia zakupowe.

W ostatnim czasie na powierzchni istniejącego dotychczas salonu CCC otwarto interaktywną strefę zakupową eobuwie.pl. Jest to pierwszy taki koncept w Krakowie – w ramach modernizacji mierzącego 860 mkw. powierzchni sklepu CCC, wydzielono nowocześnie zaprojektowaną przestrzeń, która zapewnia gościom centrum handlowego dostęp do obuwia i dodatków oferowanych przez wirtualny sklep. Klienci salonu poza tradycyjną ofertą, mają więc także dostęp do pełnego asortymentu produktów multibrandowej platformy internetowej.

Największa marka z portfolio odzieżowego Grupy VRG, czyli Vistula, powiększyła swój salon w Galerii Kazimierz o prawie 50 mkw. Powierzchnia została zaprojektowana wg najnowszego konceptu marki. Salon w nowej aranżacji wyróżnia się przede wszystkim znacznie zmienionym sposobem ekspozycji, gdzie powstały przestrzenie wydzielone na kolekcję damską i akcesoria, a cały asortyment prezentowany jest na jednym poziomie, na wysokości wzroku klienta. Dzięki tej zmianie klienci mają do wyboru nie tylko elegancką kolekcję odzieży męskiej, z której Vistula jest najbardziej znana, ale także szeroki wybór ubrań i dodatków dla kobiet.

W Galerii Kazimierz na klientów czeka także szeroka oferta sklepów specjalistycznych, koncentrujących się na sprzedaży sprzętu, odzieży i akcesoriów skierowanych do osób uprawiających aktywny wypoczynek.

Powierzchnia sklepu Mammut została powiększona się z 80 mkw. do 180 mkw. Obecnie jest zaaranżowana w nowym koncepcie uzupełnionym o wyjątkowe XVIII-wieczne meble i dodatki, jednocześnie klienci mają do dyspozycji znacznie większą gamę asortymentu. Marka dedykowana jest wielbicielom zimowych wypraw poszukującym profesjonalnego zabezpieczenia w trudnych warunkach i najwyższej jakości odzieży technicznej.

W ostatnich dniach w centrum handlowym otwarto także pierwszy w Krakowie autoryzowany sklep stacjonarny POC. Szwedzka marka od lat jest synonimem wysokiej jakości akcesoriów i odzieży sportowej tworzonej z myślą o pasjonatach jazdy na rowerze, nartach czy snowboardzie.

Krakowskie centrum handlowe przygotowało też nową atrakcję dla swoich najmłodszych gości. Na poziomie +1 zadebiutował koncept sal zabaw Fikołki Mini. Na powierzchni 318 mkw. dzieci mają do swojej dyspozycji trzy nowocześnie wyposażone poziomy, na których znajdują się m.in. ponad 6-metrowa zjeżdżalnia falista, 5-poziomowa wieża czy siatkowy labirynt. W sali wydzielone zostały także przestrzenie do organizacji urodzin oraz strefa malucha, a także dodatkowa przestrzeń ogródka przed lokalem o pow. 80 mkw.

– Zależy nam na tym, by Galeria Kazimierz była stale postrzegana jako obiekt zapewniający szeroką ofertę handlową i rozrywkową dla klientów w każdej grupie wiekowej. Obecnie goście centrów handlowych oczekują nie tylko nowatorskich rozwiązań, które ułatwiają zakupy, ale także indywidualnego podejścia i personalizacji potrzeb. Cieszy nas, że nasze starania i obrany kierunek rozwoju są doceniane, czego dowodem jest fakt, że znane marki wybierają Galerię Kazimierz jako pierwszą lokalizację do zaprezentowania klientom swoich najnowszych konceptów – mówi Beata Jankowska, dyrektor Galerii Kazimierz.

Galeria Kazimierz to nowoczesne centrum handlowe, działające od 2005 roku, zlokalizowane w historycznym centrum Krakowa, przy ulicy Podgórskiej. Na dwóch poziomach galerii znajduje się ponad 160 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek (m.in. Zara, H&M, Reserved, Empik, Smyk, RTVeuroAGD), liczne punkty usługowe i gastronomiczne: Calypso Fitness, multipleks Cinema City z 10 salami kinowymi, jedyne w Krakowie studio tańca Egurrola Dance Studio oraz market Carrefour Premium.

Obiekt oferuje prawie 40 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej i 1500 miejsc parkingowych. Od 2014 roku właścicielem galerii jest Fundusz należący do Invesco Real Estate. Za zarządzanie galerią odpowiedzialna jest firma CBRE. Za komercjalizację Galerii Kazimierz odpowiada firma Colliers.