Pierwszy tymczasowy sklep marki SHEIN, globalnego sprzedawcy internetowego produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych, otworzy się w Warszawie, w Galerii Młociny. Przez 5 dni, od 17 do 22 maja, na konsumentów będzie czekać najnowsza, letnia kolekcja marki oraz szereg dodatkowych atrakcji.
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
Jeden z największych i najchętniej odwiedzanych obiektów handlowych w Warszawie, znajdująca się na Bielanach Galeria Młociny, poszerza swoją ofertę rozrywkową o kolejną atrakcję.
Trzy roczne vouchery na kultową kanapkę Chicken Sandwich, bass brand grający muzykę na żywo, fotobudka i darmowy poczęstunek dla pierwszych 50 gości, tak Popeyes będzie świętował otwarcie swojej drugiej warszawskiej restauracji. Już 27 listopada o 10:00 w Galerii Młociny kolejny Popeyes w stolicy odsłoni swoją pomarańczową kotarę.
Sieć Popeyes, zarządzana przez Rex Concepts, ma dobre wieści dla mieszkańców stolicy – już 27 listopada w Galerii Młociny otwarta zostanie kolejna restauracja, serwująca słynne soczyste kurczaki z Nowego Orleanu w chrupiącej panierce.
Popeyes kontynuuje ekspansję w Polsce. Za nami otwarcie pierwszej restauracji tej znanej amerykańskiej sieci w Warszawie, w Złotych Tarasach a sieć ogłasza kolejne otwarcia nowych restauracji w stolicy Polski.
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
Chcesz prowadzić zdrowy tryb życia? Nie zapomnij o aktywności fizycznej. W końcu sport – szczególnie na świeżym powietrzu – wyzwala niezbędne do dobrego samopoczucia endorfiny i pozwala się dotlenić! Galeria Młociny zachęca do korzystania z uroków lata i udostępnia klientom profesjonalne boisko do koszykówki 3x3 oraz trampolinę na tarasie obiektu.
HalfPrice otworzył kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w należącej do EPP i Echo Investment Galerii Młociny na Bielanach. Tym samym multibrand dołączył do pozostałych marek z Grupy CCC dostępnych w najmłodszym centrum handlowym w Warszawie.
Wpierwszym kwartale br. Galeria Młociny, należąca do EPP i Echo Investment, podpisała umowy z trzema nowymi najemcami. Ofertę centrum zlokalizowanego na warszawskich Bielanach wzmocnią Samsung, Żabka oraz Candy Cat.
Galeria Młociny otwiera nowy rozdział w historii Hali Hutnik, czyli gastronomiczno-rozrywkowej części strefy Spotkania i Dania znajdującej się na +2 piętrze. W Hali, nawiązującej stylem do pobliskiej huty, pojawiły się dodatkowe elementy wystroju oraz elementy rozrywki. Można już korzystać m.in. z automatów do koszykówki, flipperów czy zostać mistrzem w rywalizacyjnej grze shuffleboard – nowości w tej części Warszawy.
Galeria Młociny to tętniące życiem warszawskie centrum handlowe, które stale odświeża i poszerza wachlarz sklepów i lokali usługowych, aby każdy znalazł w nich coś dla siebie. Zmienia też swoje wnętrza i zaskakuje niecodziennymi wydarzeniami.
Należące do EPP i Echo Investment bielańskie centrum handlowe Galeria Młociny, zmienia się i nieustannie poszerza ofertę o nowych najemców. Klienci mogą już zrobić zakupy w nowych salonach TEDi i KODANO Optyk. Natomiast Bazar Miejski, który współpracuje z obiektem handlowym już od 2020 roku przeniósł się do nowego lokalu, wzmacniając tym samym propozycję pierwszego piętra. Łączny metraż wynajętych przestrzeni to niemal 1 000 mkw.
Galeria Młociny stale aktualizuje swoją ofertę z myślą o klientach, którzy oczekują, że centrum handlowe będzie ich nieustannie zaskakiwać nie tylko jako miejsce zakupów, ale też spotkań i budowania relacji społecznych.