Trwa ekspansja sieci sklepów Intermarché w Polsce. Grupa Muszkieterów otworzyła nowy obiekt w Krzeszowicach, w województwie małopolskim. Nowa placówka przy ul. Tadeusza Kościuszki 63 zasiliła sieć, która liczy już 186 supermarketów w całej Polsce. Sklep został uruchomiony w nowoczesnym koncepcie handlowym Power i oferuje mieszkańcom szeroki wybór asortymentu, produkty od lokalnych dostawców oraz usługi dostosowane do współczesnych potrzeb konsumenckich.
• Placówka dysponuje 1250 mkw. powierzchni handlowej, z 8 stanowiskami kasowymi i zatrudnia 32 osoby
• Wyróżnia się bogatą ofertą obejmującą ponad 17 tysięcy produktów, w tym dostarczane od lokalnych wytwórców warzywa, owoce, wypieki oraz wyroby cukiernicze
• Na miejscu działa również wędzarnia, dział rozbioru mięsa i sekcja garmażeryjna, a świeże pieczywo wypiekane jest na bieżąco przez cały dzień
• Nowy sklep poprowadzi przedsiębiorczyni Małgorzata Kubicka
• Sieć Intermarché działa na zasadzie franczyzy, a każdy supermarket, w tym placówka w Krzeszowicach, funkcjonuje jako niezależna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która zarejestrowana jest w mieście prowadzenia działalności
• To oznacza, że podatki odprowadzane są do miejscowych urzędów
– Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad dwóch dekad, z czego przez wiele lat prowadziłam sklep w województwie małopolskim. Zdecydowałam się na otwarcie nowego rozdziału w Krzeszowicach, ponieważ dostrzegam w tym miejscu duży potencjał, w którym chcę rozwijać solidny, dobrze zarządzany sklep. Stawiam na jakość, lokalnych dostawców i codzienny kontakt z klientami, bo takie podejście zawsze się sprawdza – powiedziała Małgorzata Kubicka, właścicielka sklepu Intermarché w Krzeszowicach.
Nowy standard zakupów w Intermarché
Koncept Power, w którym powstał nowy sklep Intermarché w Krzeszowicach, to nowoczesny model handlowy rozwijany przez Grupę Muszkieterów. Został stworzony w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów i rosnącą konkurencję na rynku detalicznym. W tym modelu szczególny nacisk położono na komfort codziennych zakupów. Wyróżnia się on przemyślanym, intuicyjnym układem przestrzeni, szeroką ofertą produktów świeżych, w tym rozbudowanymi strefami wędlin, mięsa, garmażerki i pieczywa, a także przejrzystym oznaczeniem i atrakcyjną ekspozycją asortymentu. Format ten wspiera również lokalność – promuje produkty od regionalnych dostawców, a zarazem zapewnia właścicielom elastyczność w zarządzaniu przestrzenią handlową zgodnie z potrzebami klientów.
– Otwarcie sklepu w Krzeszowicach to dla nas ważny krok, który doskonale wpisuje się w strategię budowy silnej obecności Intermarché w mniejszych miastach i regionach o dużym potencjale. Cieszy nas, że nowa placówka tworzy miejsca pracy, wspiera lokalnych dostawców i powstaje we współpracy z osobą, który zna i rozumie potrzeby lokalnych społeczności – podkreślił Paweł Wardziński, Dyrektor Generalny sieci Intermarché w Polsce.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2024 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld złotych, rok wcześniej 10,3 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.
