HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawie

Orzech

HalfPrice otworzył kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w należącej do EPP i Echo Investment Galerii Młociny na Bielanach. Tym samym multibrand dołączył do pozostałych marek z Grupy CCC dostępnych w najmłodszym centrum handlowym w Warszawie.

W dwupiętrowym salonie klienci znajdą różnorodny asortyment obejmujący odzież, obuwie i liczne akcesoria znanych, światowych marek. Dwupoziomowy sklep o powierzchni ponad 1800 mkw. zlokalizowany jest na parterze i pierwszym piętrze Galerii Młociny.

– Galeria Młociny to jedna z wiodących destynacji zakupowych na handlowej mapie stolicy. Z myślą o klientach na bieżąco aktualizujemy naszą ofertę, by każda wizyta była dla nich wartościowym i zaskakującym doświadczeniem. Dbamy też o dobre relacje z najemcami, którzy doceniają nasze indywidualne podejście i chętnie rozwijają się razem z nami. Potwierdza to długofalowa i owocna współpraca z Grupą CCC, która po debiutach swoich marek, tj. sklepu CCC oraz konceptów eobuwie.pl i MODIVO, postanowiła uzupełnić ofertę dostępną w Galerii Młociny o multibrand HalfPrice. Jesteśmy przekonani, że nowy najemca szybko zyska grono stałych klientów ze względu na szeroki asortyment oraz dogodne umiejscowienie lokalu tuż przy wejściu głównym – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

HalfPrice w Galerii Młociny to czwarta lokalizacja marki w stolicy i pierwsza w tej części Warszawy. Dwukondygnacyjny salon tej najmłodszej marki w portfolio Grupy CCC już od progu wita klientów tysiącem okazji. Sklep HalfPrice jest oparty na koncepcji sprzedażowej off-price, która gwarantuje wysoką jakość produktów w najlepszych cenach. Oferta sklepu obejmuje odzież, obuwie, dodatki do wnętrz, akcesoria sportowe, produkty dla zwierząt oraz przekąski z różnych zakątków świata. Ponadto w sklepie dostępny jest dział Luxury Brands, w którym można znaleźć wyjątkowe produkty od renomowanych domów mody i projektantów, takich jak Emporio Armani, Valentino, Etro, Chloe, Moschino i ponad trzy tysiące innych marek.

HalfPrice prężnie rozwija się w Polsce, gdzie posiada już ponad 100 salonów oraz na rynkach europejskich, w tym w Austrii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Rumunii, Łotwie i na Węgrzech.

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 250 lokali. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim, takich jak m.in. pierwszy w Polsce oraz jedyny w Warszawie i całym regionie sklep Primark.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.