Hiszpańska firma Glovo zdecydowała się na rozwinięcie działalności swojego Centrum Technologicznego w Polsce, które znajduje się w Warszawie. Polscy specjaliści IT będą ulepszać działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności, a firma chce mocniej inwestować w polski rynek.
W Glovo Tech Hub w Warszawie aktualnie pracuje ponad 50 osób, docelowo pracę w nim znajdzie 100 specjalistów IT. Zespół nieustannie się rozrasta, a Glovo stale otwiera kolejne rekrutacje. To drugi tak wyspecjalizowany oddział firmy w Europie. Pierwszy mieści się w Barcelonie, z której pochodzi Glovo.
Specjaliści z branży IT będą w Warszawie nieustannie pracować nad rozwojem oprogramowania aplikacji Glovo. Ma to przynieść dodatkowe oszczędności poprzez optymalizację i automatyzację interakcji platformy i użytkowników.
- Polska jest rynkiem niezwykle szybko rozwijającym się, chcemy w niego inwestować. Centrum technologiczne w Warszawie, które rozwijamy, jest drugim tego typu miejscem w Europie. Chcemy zatrudnić najwyższej klasy specjalistów z branży IT, którzy jeszcze bardziej rozwiną naszą aplikację oraz oferowane przez nas usługi i dostarczą użytkownikom możliwie najlepszych doświadczeń. Miniony rok sprawił, że rozwój technologiczny nabrał jeszcze większego znaczenia, dlatego nieustannie podążamy za zmianami. Jednym z najważniejszych wyzwań dla Glovo jest teraz wspieranie Q-Commerce, czyli ultraszybkiej dostawy, której czas wynosiłby do 30 minut – podkreśla Carlos Silvan, manager Glovo Polska.