Po blisko 8 latach Hyatt wrócił do Polski, potwierdzając tym samym zaangażowanie w rozwój swoich marek w Europie. Pierwszy hotel tej znanej amerykańskiej sieci został 31 października oficjalnie otwarty w samym sercu stolicy Małopolski, na krakowskich Błoniach, przy al. 3 Maja 47a.
4-gwiazdkowy Hyatt Place Krakow zarządzany jest przez Hotel Professionals Management Group. Oferuje 216 przestronnych pokoi i prawie 150 mkw. powierzchni konferencyjnej. Inwestorem jest konsorcjum Core Development, Wirth Group i Weyhouse Hospitality. Wnętrza zaprojektowane zostały przez studio MIXD.
– Jesteśmy przekonani, że innowacyjne podejście marki Hyatt do branży hotelarskiej w połączeniu z doświadczeniem inwestora w realizacji unikatowych projektów w przestrzeniach miejskich, sprawi, że oferta Hyatt Place Krakow zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających gości – powiedziała Beata Kowalczyk, Dyrektor Generalna Hyatt Place Krakow.
Hyatt Place to koncept oparty na funkcjonalnie zaprojektowanych przestrzeniach i całodobowych udogodnieniach. Oferta hotelu Hyatt Place Krakow skierowana jest do podróżujących, którzy szukają rozwiązań w konkurencyjnych cenach. Do dyspozycji gości jest 216 pokoi z wyodrębnionymi strefami do pracy i relaksu, patio, całodobowe centrum fitness i sklep, a także lobby bar i restauracja ZOOM. Wszystkie pomieszczenia są przyjazne zwierzętom, a właściciele czworonogów dostają pakiety powitalne dla swoich pupili.
Charakterystyczna czarna bryła hotelu skrywa surowe wnętrza zaprojektowane w stylu „urban jungle”. Widoczne nawiązania do architektury pobliskich parków oraz artystycznych tradycji miasta odzwierciedlają charakter lokalizacji obiektu. Naturalne materiały, takie jak beton, stal i drewno, przełamane zostały dużą ilością zieleni i urozmaicone detalami w kolorze fioletu. Design komponuje się z oryginalnymi dziełami polskiego ilustratora Karola Banacha, będącymi artystyczną interpretacją symboli Krakowa, takich jak Smok Wawelski, Lajkonik czy obwarzanek.
W Hyatt Place Kraków funkcjonuje ZOOM Restaurant oraz ZOOM Lounge & Bar, który łączy się z ogrodem zimowym. Oba miejsca są w pełni otwarte dla mieszkańców Krakowa i odwiedzających hotel turystów.
Natomiast znajdujący się przy recepcji hotelowej całodobowy The Market, oferuje szeroki wybór produktów na wynos, od przekąsek, sałatek i kanapek po soki, zimne napoje bezalkoholowe i świeżo parzoną kawę oraz asortyment wybranych dań gotowych.
Hyatt Place to unikatowy koncept oparty na funkcjonalnie zaprojektowanych przestrzeniach, innowacyjnej obsłudze i całodobowych udogodnieniach. Oferta hotelu Hyatt Place Krakow skierowana jest do podróżujących, którzy szukają praktycznych i wygodnych rozwiązań w konkurencyjnych cenach. Do dyspozycji gości jest 216 pokoi z wyodrębnionymi strefami do pracy i relaksu, przestronne patio, całodobowe centrum fitness i sklep, a także lobby bar i restauracja ZOOM. Wszystkie pomieszczenia są przyjazne zwierzętom, a właściciele czworonogów dostają pakiety powitalne dla swoich pupili.
Hyatt Place Kraków zlokalizowany jest przy krakowskich Błoniach – zielonych płucach miasta królów polskich. Lokalizacja ta jest bardzo dobrze skomunikowana z resztą miasta. W pobliżu znajduje się Rynek Główny, Zamek Królewski na Wawelu, Muzeum Narodowe czy Kopiec Kościuszki.
Hotel w stolicy Małopolski to powrót amerykańskiej sieci Hyatt do Polski po ośmiu latach, gdy w 2014 r. wycofała swoja markę Hyatt Regency z hotelu na warszawskim Mokotowie, który działał pod nią od 2002 roku.
Hyatt Place to 4-gwiazdkowa marka select service, stworzona przez tego światowego potentata w branży hotelowej w 2006 r. Jest pozycjonowana przez Hyatt w podobnym segmencie jak Courtyard by Marriott, Hilton Garden Inn, czy Four Points by Sheraton. Aktualnie pod marką Hyatt Place funkcjonuje ponad 400 hoteli. Większość z obiektów znajduje się w USA, a 10 w Europie (w tym 4 w Londynie).