REKLAMA
Napisz komentarz
SAD
Trwają prace na końcowym odcinku 2. linii metra. Tarcza TBM Krystyna powoli drąży tunele i układa pierścienie od stacji Lazurowa do szybu demontażowego. W czwartek będzie wydobywana na powierzchnię. Wtedy konieczne będą zmiany w organizacji ruchu.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Na Bemowie powstaje ostatni fragment drugiej linii metra w Warszawie. Do użytku zostaną oddane trzy stacje: C3 „Lazurowa” w rejonie skrzyżowania ulic Górczewskiej i Lazurowej, C2 „Chrzanów” przy skrzyżowaniu ulic Rayskiego i Szeligowskiej i C1 „Karolin” wraz z torami odstawczymi w okolicach skrzyżowania ulic Połczyńskiej i Sochaczewskiej.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Damian Daraż
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Damian Daraż
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Damian Daraż
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Niewiele ponad 500 metrów podwójnego tunelu metra – pomiędzy powstającą stacją Lazurowa, a istniejącą Bemowo – pozostało do wydrążenia tarczom TBM Anna i Krystyna. Postęp prac na zachodnim odcinku linii M2 na Bemowie był tematem dzisiejszej konferencji prasowej z udziałem prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
W ramach budowy ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra, powstaje stacja techniczno-postojowa Karolin. To druga, po STP Kabaty stacja techniczna, czyli miejsce w którym można kompleksowo obsługiwać pociągi metra i zarządzać procesem eksploatacyjnym linii.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Jak wygląda obecnie budowa ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? Jakie pracę są w tej chwili wykonywane? Jaki jest stopień zaawansowania tej wielkiej warszawskiej inwestycji?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Tarcza TBM Anna nie zatrzymuje się. Ta ogromna maszyna wydrążyła już niemal kilometr tunelu metra i wyłożyła go betonowymi pierścieniami – od Karolina w kierunku stacji Chrzanów. W najbliższych dniach w podobną drogę ruszy jej bliźniacza koleżanka – tarcza Krystyna.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Damian Daraż
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Miesiąc temu 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
W środowy poranek, 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Trwa rozruch technologiczny dwóch ogromnych tarcz TBM, które będą drążyły tunele powstającego, bemowskiego odcinka linii M2 na Karolin. Ich postęp będzie można śledzić w internecie. Według planów zakończą się w drugim kwartale 2025 r. Początek prac przy budowie tuneli ogłosił w poniedziałek, 29 lipca prezydent m.st. Warszawy Rafał Trzaskowski.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Tunele trzech ostatnich stacji linii metra M2 Lazurowa, Chrzanów i Karolin już niedługo będą drążone przez dwie warszawianki – TBM Annę i TBM Krystynę. Jednocześnie na ogromnym terenie STP Karolin trwają intensywne prace budowlane.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Ogromne, ważące 650 ton tarcze TBM o imionach Anna i Krystyna są już na Karolinie, gdzie – po złożeniu – rozpoczną drążenie tuneli ostatniego, bemowskiego odcinka drugiej linii metra. Prace zostały zaplanowane w taki sposób, żeby pierwsi pasażerowie mogli dojechać do stacji Lazurowa, Chrzanów i Karolin jeszcze w 2026 roku.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Pełną parą idą przygotowania do rozpoczęcia budowy tuneli na ostatnim odcinku linii M2 na Bemowie. W specjalnej fabryce na Białołęce trwa właśnie produkcja elementów ogromnych pierścieni obudowy tunelu, które zostaną ułożone pod ziemią przez maszyny drążące.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Teren Stacji Techniczno-Postojowej Karolin coraz bardziej przypomina przyszłe zaplecze linii M2. Na stacjach pasażerskich kontynuowane są prace konstrukcyjne. Jeszcze przed wakacjami wykonawca budowy planuje również rozpocząć łączenie dwóch części stacji Karolin.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Praca na ostatnim, bemowskim odcinku drugiej linii metra wre, pomaga w tym pogoda. Na wszystkich trzech powstających stacjach M2 gotowe są już ściany szczelinowe. Najbardziej zaawansowane prace prowadzone są na stacji C1 Karolin.
1
KramerKolejna stacja "Pole Kukurydzy" komu to potrzebne?
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA