Włoska firma odzieżowa LIST Roma rozpoczyna swoją polską ekspansję. Najwyższa jakość wykonania, dobra cena oraz stylowe i modne produkty – tym charakteryzuje się marka LIST, która otwiera swoje pierwsze polskie sklepy. Jeden z nich powstanie w Galerii Korona Kielce. Jest to kolejny sukces śródmiejskiego centrum handlowego, które pozyskuje wyjątkowych najemców stając się unikatowym Domem Mody.
Marka LIST powstała w 1991 roku we Włoszech, czyli w stolicy świata mody. Dzisiaj obecna jest w 27 krajach, na trzech kontynentach: w Europie, Azji oraz w Ameryce Północnej. LIST adresuje swoje kolekcje do dynamicznych, eleganckich kobiet, które są świadome swoich kobiecych atutów i jednocześnie nastawione na zdobywanie sukcesu. Klientkami marki są osoby, którym zależy na tym, aby wyglądać dobrze i modnie, a przede wszystkim czuć się wygodnie. Nad realizacją tych założeń czuwa zespół młodych włoskich projektantów, którzy kilka razy w roku prezentują nowe kolekcje. Marka LIST określa najnowsze i obowiązujące trendy w świecie mody. W jej asortymencie znajdują się ubrania, dodatki oraz obuwie wykonane z materiałów najwyższej jakości, zaprojektowane i produkowane wyłącznie na potrzeby marki LIST. Firma tworzy dwie główne linie : pret –a – porter oraz cruise, w ramach których powstają konkretne kolekcje. Pierwsza linia to produkty typu casual, czyli m.in. wygodne marynarki, bluzki, swetry, kurtki, jeans, spodnie do marynarek, torebki, buty, ale także sukienki i spódnice, w których każda kobieta czuje się komfortowo. W ramach drugiej linii, czyli cruise, LIST oferuje eleganckie kreacje przeznaczone na wyjątkowe okazje, wśród których znajdują się m.in: suknie wieczorowe, sylwestrowe, klasyczne i stylowe koszule, żakiety, garsonki, czy pantofle.
– Marka LIST to dla nas bardzo znaczący najemca, którego do tej pory nie było w Kielcach i w całym kraju. Cieszymy się, że firma, dostrzegając ogromny potencjał na polskim rynku zdecydowała się otworzyć jeden z pierwszych butików w centrum rozrywkowo-handlowym Galeria Korona Kielce. Sklep LIST będzie miał powierzchnię 145 metrów kwadratowych. Z pewnością miejsce to kusić będzie klientki światową modą oraz atrakcyjną aranżacją stoisk handlowych – wyjaśnia Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.
Galeria Korona Kielce jest jedynym w mieście śródmiejskim centrum rozrywkowo – handlowym. W obiekcie o łącznej powierzchni ok. 93 tysięcy metrów kwadratowych, na blisko 37 tysiącach metrów kwadratowych powstanie łącznie 160 lokali handlowo – usługowych. Do najważniejszych z nich z branży modowej należą m.in: Zara, Royal Collection, Reserved, Palmers, Triumph, Mohito, Stefanel,Caterina, Solar, Ette Lou, Antre, Oysho, Carry, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, Orsay, Camaieu, Tommy Hilfiger, czy Bagatt. Poza sklepami odzieżowymi śródmiejska galeria zaoferuje mieszkańcom bogatą ofertę sportowo – rozrywkową, którą zapewni m.in. 9-salowe Multikino, Klub Squah Korona z 5 kortami oraz fitness Pure Platinum z basenem. Galeria Korona Kielce otwarta zostanie 16 maja.