Kompleks biurowy Mokotów Nova przejdzie metamorfozęMateriały inwestora

Kompleks biurowy Mokotów Nova przejdzie metamorfozę

Orzech
Orzech
REKLAMA

Powstały w 2012 r. biurowiec Mokotów Nova przejdzie metamorfozę – zarówno pod kątem architektury i funkcji, jak i strategii działania i komunikacji. Zlokalizowany przy ul. Wołoskiej w Warszawie kompleks biurowy Mokotów Nova otwiera nowy rozdział. Podążając za zmieniającym się charakterem Służewca, firma RYSY Properties podjęła decyzję o odświeżeniu wizerunku biurowca. Dostarczający na rynek 43 tys. mkw. powierzchni najmu obiekt, ma stać się zatopionym w zieleni budynkiem z nowym designem i dodatkowymi funkcjami skierowanymi zarówno w stronę najemców, jak i mieszkańców miasta.

Co się zmieni? Mokotów Nova zyska dwa otwarte na miasto patia. Nowe przestrzenie mają tonąć w zieleni, zapewniać cień użytkownikom i wysunąć na pierwszy plan ruch pieszy. Funkcjonująca przy kompleksie fontanna przejdzie modernizację, a parter budynku zostanie zaktywizowany na rzecz najemców i przechodniów. Zmianę przejdzie również design biurowca – jego wnętrze oraz część zewnętrzna mają prowadzić ze sobą estetyczny dialog. W ramach zmian metamorfozę przejdą trzy lobby, w których dominować będą kojące, naturalne barwy i materiały.

Materiały inwestora
Materiały inwestora

W Mokotów Nova pojawią się nowe przestrzenie i nieformalne miejsca spotkań w holach recepcyjnych. Obiekt ma zostać technologicznie unowocześniony i dostosowany do wymogów certyfikacji BREEAM.

Odświeżeniu ulegnie również cała komunikacja i strategia budynku jako marki. A za te odpowiada Nautra – działająca od 20 lat (wcześniej jako Futu) agencja kreatywna, mająca na swoim koncie projekty dla takich marek, jak Form Offices, Skanska, Muzeum Historii Polski i Muzeum Wojska Polskiego, TVN Media, Spravia czy Solar.

REKLAMA

– Rysy Properties aktywnie przygląda się trendom panującym nie tylko na rynku biurowym, ale i w społeczeństwie. Widzimy jak ważne jest mieszanie się funkcji w mieście, otwarcie budynków dla mieszkańców oraz złapanie świeżego powietrza wśród zieleni. Stąd decyzja o spektakularnych zmianach w Mokotów Nova, również w obrębie komunikacji i strategii funkcjonowania obiektu. Niezwykle się cieszę, że udało nam się podjąć współpracę z Nautra. Wizjonerskość połączona z doświadczeniem oraz pragmatyzmem agencji, miały znaczący wpływ na naszą decyzję o wyborze właśnie tego partnera marketingowego – mówi Katarzyna Jaśkiewicz, Asset Manager w spółce Rysy Properties.

Materiały inwestora
Materiały inwestora

Nautra odpowie za nową identyfikację wizualną obiektu, produkcję materiałów graficznych i wideo oraz nową stronę internetową inwestycji. Oprócz tego dostarczy dostrojony do współczesnych potrzeb odbiorcy plan komunikacji i strategię działania w mediach, a także zaproponuje kierunek budowania społeczności kompleksu. A ma w tym niemałe doświadczenie – jako autor strategii marki Form Offices odpowiada m.in. za jej rozpoznawalność w branży jako aktywną, stawiającą na work-life-balance i zrównoważony rozwój.

Nowa odsłona mokotowskiej inwestycji ma zostać zaprezentowana w IV kwartale tego roku.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Mokotów Nova

Mokotów Nova

Dostępna powierzchnia: 15072 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: A
  • certyfikat: BREEAM - Very Good
  • liczba miejsc parkingowych: 90
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 0.00
  • czynsz wywoławczy: 14.50
  • minimalny okres najmu (w latach): 3
  • współczynnik miejsc parkingowych: 1/55.0
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 972
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania