źródło: Materiały prasowe

[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plaza

Kajtman
Już od 6 czerwca fani marek Cropp i House mogą cieszyć się nową aranżacją oraz lokalizacją salonów. Sklepy zostały przeniesione do większych lokali znajdujących się na pierwszym piętrze Lublin Plaza. Każdy z nich liczy ponad 400 mkw.
Cropp to, istniejąca od 2004 roku, marka młodzieżowa, której produkty powstają z myślą o osobach, które poprzez strój chcą zamanifestować swoją niezależność. Dzięki współpracy z renomowanymi partnerami, w salonach tej marki można kupić także produkty firm: MITCHELL & NESS, KOMONO, SHARPIE, a także buty NEW BALANCE i CONVERSE.
House to międzynarodowa marka odzieżowa skierowana do młodych kobiet i mężczyzn, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. W ofercie można znaleźć codzienne stylizacje, zgodne z najnowszymi trendami.
Lublin PlazaLublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych oraz 8-salowe kino Cinema City. W Lublin Plaza obecne są marki premium: Hugo Boss, Deni Cler, Tous, Pandora, a także szereg popularnych sklepów sieciowych: TK Maxx, H&M, Reserved i Mohito. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem, ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.Centrum handlowe Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.
Źródło: materiały prasowe