Grupa PSB, właściciel sieci Mrówka, wdraża nowy koncept sklepów. Firma Marbud z Goleniowa, otworzyła pierwszy w Polsce sklepu w nowym formacie DIY Convenience PSB Mrówka Express. To wyjątkowy moment dla firmy, gdyż wprowadza zupełnie nowe podejście do zakupów w sektorze majsterkowania.
PSB Mrówka Express to nie tylko szybkość i wygoda, ale także mobilni doradcy, którzy są zawsze gotowi służyć pomocą i fachowym doradztwem. Ten 600-metrowy sklep (+200 mkw. ogrodu) jest najmniejszym w sieci, za to oferuje wyselekcjonowany asortyment w lokalizacji "na wyciągnięcie ręki".
– W Grupie PSB chcemy być coraz bliżej klienta. W miastach w Polsce ciągle brakuje placówek i istnieje potencjał rynku w tym zakresie. Stawiamy na trend miasta 15-minutowego i potrzeby klienta, aby miał te placówki blisko siebie oraz aby mógł robić wygodnie zakupy. Stąd dalsza ekspansja organiczna i rozwój nowych placówek m.in. poprzez wprowadzenie nowego rodzaju placówki PSB Mrówka Express. Nowy format punktu sprzedaży to niskobudżetowy, kompaktowy i czytelny punkt sprzedaży gwarantujący swoim klientom wygodne i szybkie zakupy artykułów do remontu czy wykończenia wnętrz – deklarują przedstawiciele sieci Mrówka.
W bieżącym roku spółka będzie nadal trzymać się wyznaczonej strategii i będzie budowała projekty strategiczne wokół pięciu filarów. Grupa PSB doskonali proces dotyczący pricingu – zarządzania ceną oraz aktywnego zarządzania sprzedażą. Wdraża również program PSB Plus dla firm wykonawczych oraz rozpoczęła prace nad nową aplikacją mobilną dla placówek Mrówka. To rozwiązanie nie tylko usprawni interakcję z firmą, ale także zapewni unikatowe korzyści dla naszych lojalnych klientów.