Obiekt handlowy typu convenience będzie miał powierzchnię około 5000 m², w którym znajdzie się kilkanaście lokali handlowo-usługowych. Projekt będzie miał format parku handlowego, gdzie wejścia do poszczególnych sklepów będą bezpośrednio z parkingu. Bezpłatny parking i lokalizacja przy głównej ulicy miasta to główne atuty projektu.
– "Jesteśmy przekonani, iż w Zielonej Górze brakuje miejsca, gdzie klienci mogą szybko zrobić zakupy nie wchodząc do środka obiektu handlowego. Nasz projekt dodatkowo będzie mieścił się w centrum miasta w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów Castorama i Carrefour oraz restauracji McDonald’s" – mówi prezes Dariusz Łodyga z firmy Emporio Sp. z o.o., która jest inwestorem.
Obecnie prowadzone są negocjacje z kluczowymi najemcami. Planowana data otwarcia to IV kwartał 2015 r. Komercjalizacją zajmuje się Retail Concept.