Multibrandowa sieć kaes. razem z CCC. Zmienia nazwę na WorldboxFot. Materiały prasowe

Multibrandowa sieć kaes. razem z CCC. Zmienia nazwę na Worldbox

Orzech
Orzech
REKLAMA

Posiadająca ponad 140 sklepów w całej Polsce sieć multibrandowa kaes. zmienia nazwę na Worldbox. To efekt umowy franczyzowej podpisanej z Grupą CCC, która teraz wchodzi w segment odzieżowy.

– “Nowa nazwa lepiej odzwierciedla naszą wizję, ambicję i kierunki rozwoju. Już 3 sklepy mogą pochwalić się szyldem z nowym logo, a sieć rośnie w szybkim tempie – nie tylko ich ilość ale metraż powierzchni sklepów” – poinformowali przedstawiciele sieci. Jak dodają, nazwa kaes. na szyldach zostanie zastąpiona Worldbox, ale nie zmieni się oferta.

Grupa CCC, dotychczas znana ze sprzedaży obuwia, teraz wchodzi w segment odzieżowy. Zamierza produkować i sprzedawać odzież, a także rozwijać sieć sklepów z tym asortymentem.

– Rynek odzieżowy jest zdecydowaniem łatwiejszy do opanowania. Produkcja koszulek, bluzek nie wymaga tylu skomplikowanych elementów, które mamy podczas produkcji obuwia, jak różne rozmiary, podeszwy, czy preferencje klientów. Odzież jest także mniej wrażliwa na sezonowość, podobnie jak torebki w naszej ofercie – zaznacza Dariusz Miłek prezes CCC. – Jakiś czas temu pomyślałem sobie, że to bardzo intratny biznes. Dlatego przez ostatnie pół roku intensywnie pracowaliśmy nad tym, żeby wszystkie udzielone licencje przenieść również na produkcję odzieży. To nam się udało i teraz otwieramy koncept Worldbox, w którym będziemy sprzedawać głównie ubrania. Zaczynamy od współpracy z naszym partnerem, właścicielem sieci 150 sklepów Kaes, z którym 13 listopada podpisaliśmy umowę franczyzową. To będzie sieć sportowo-casualowa adresowana do małych miast – dodaje prezes CCC.

Na ten moment sklepy kaes, które wejdą pod szyld Worldbox mają powierzchnię 180 mkw., ale docelowo będę zamieniane na większe powierzchnie do ok. 700 mkw. Z tego formatu sklepów Grupa CCC zamierza osiągać marżę 65 proc., a obecnie jest to 37 proc.

REKLAMA

Potencjalna liczba sklepów Worldbox do 2030 r. ma sięgać nawet 1200.

Marka obecna jest na rynku od 2008 roku i od tamtej pory dynamicznie rozwija sieć sklepów multibrandowych z segmentu casualowo-sportowego. W ofercie znajdują się najnowsze trendy w duchu mody athleisure dla mężczyzn, kobiet i chłopców.

Sieć obecna jest w ponad 140 lokalizacjach w małych i średnich miastach w całej Polsce, a także online.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA