Port lotniczy Warszawa Modlin ma plany rozwojowe zarówno w krótkim okresie, jak i w długim. W krótkim okresie to przykładowo elektroniczna rezerwacja miejsc parkingowych na dwóch, trzech dużych parkingach – gdzie pasażerowie mogą przed przyjazdem zagwarantować sobie miejsce rezerwacją on-line. To umożliwia 100% gwarancję możliwości zaparkowania. Od czerwca wprowadzona będzie także nowa usługa – Paczkomat® InPost dla przedmiotów tzw. nielotów, których nie można zabrać na pokład samolotu i trzeba je wyrzucić podczas kontroli bezpieczeństwa. Teraz będzie można je zabezpieczyć, zamiast wyrzucać.
– Takie przedmioty będzie można zostawić na terenie lotniska w maszynie Paczkomat®. Mamy też wynajętą właściwie całą powierzchnię handlową, zarówno jeśli chodzi o sklepy duty free, kioski, jak i ofertę cateringową – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Tomasz Szymczak, p.o. prezesa zarządu Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa Modlin.
– Ostatnio nasz provider jeśli chodzi o usługi w gastronomiczne – Lagardere Travel Retail – otworzył znaną, sieciową kawiarnię Costa Coffee na ogólnodostępnym terenie na antresoli, w części tzw. land side – czyli przed kontrolą bezpieczeństwa, ogólnodostępną dla pasażerów. Oferta cateringowa – zarówno słodka, kawiarniana, jak i restauracyjna – jest u nas bardzo duża, mamy też wiele automatów do napojów. Wprowadziliśmy także nowego providera usług elektronicznych, telefonów, ładowarek – a więc elementów, których pasażerowie czasami zapominają i chętnie je kupują. Mamy też plany na kilka nowych usług – żeby pasażer mógł w pełni zrealizować swoje potrzeby przed odlotem – podkreśla Tomasz Szymczak.
Źródło: eNewsroom.pl