Zapraszamy Państwa do Klubu Klienta Zadomowieni! Program to bogata oferta rabatów do 30% na produkty i usługi związane z urządzaniem i aranżacją mieszkania oraz zniżki na kulturę, rekreację, rozrywkę w mieście. Pozyskaliśmy ponad 60 partnerów, a niemal 500 mieszkańców już aktywnie korzysta z dedykowanej oferty naszych Partnerów. Więcej na zadomowieni.pl
Hej, mam pytanie do mieszkańców C1-C2-C3 w sprawie tej 3-krotnej podwyżki opłat za użytkowanie wieczyste - czy dostaliście z SKO jakieś pismo nt. uznania lub nie złożonego odwołania?
@Archicom, chodniki przy C1 w ciągu od 84A w stronę śmietnika w C3 są ciągle pokryte błotem - posprzątacie? Czy ziemia z wykopanych w trawnikach dziur zostanie odsunieta od chodników, aby deszcz jej nie wymywał na ciąg dla pieszych lub drogę?
@Archicom, czy możecie zmusić waszą firmę budowlaną, która rozryła etap C1-C2-C3 (oddany do użytku ponad rok temu a cały czas są prowadzone prace ziemne) i zapaskudziła chodniki do ich umycia? Od tygodnia nikt tam palcem nie kiwnął i brud zalega na chodnikach i ciągach dla pieszych! Oprócz chodników, które są zapaskudzone błotem, droga wewnętrzna, która dojeżdżają ciężarówki do nowego etapu też nie jest w ogóle myta. Fotografów zapraszam – nie uwierzycie jak może wyglądać osiedle „apartamentowców”.