Przedłużenie umów najmu i nowe marki wchodzące w grono najemców CH Turawa Park to potwierdzenie pozytywnych wyników obiektu. Centrum odnotowało na przestrzeni ostatnich czterech lat wzrost obrotów najemców o ponad 100 procent i odwiedzalności – o 38 procent.
W CH Turawa na dłużej zostaną: drogeria Rossmann, C&A i restauracja GUTY. Klienci mogą już korzystać z oferty Naleśników Happy, a w niedługim czasie ofertę centrum wzbogaci salon Reporter Young, którego otwarcie planowane jest w październiku.
– Sukcesywne przedłużanie kolejnych umów najmu i zainteresowanie nowych marek wynajmem powierzchni w CH Turawa Park najlepiej świadczą o korelacji pozytywnych wyników centrum z satysfakcją najemców. Jasny komunikat: centrum bliskie klientom z ofertą odpowiadającą ich oczekiwaniom – ta strategia przynosi efekty w postaci rosnącej odwiedzalności CH Turawa Park, obrotów oraz zwiększonego zainteresowania najemców tym obiektem. Zintegrowane podejście – zarówno w obszarze zarządzania jak i działań marketingowych – jest podstawą stałej współpracy z najemcami i reagowania na ich potrzeby na bieżąco – komentuje Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, zarządzającej obiektem.
Colliers International jako zarządca CH Turawa Park regularnie komunikuje się z najemcami poprzez dedykowany im newsletter, w którym informuje o najważniejszych wskaźnikach, efektach podejmowanych działań czy planach marketingowych. Satysfakcja i opinie najemców badane są nie tylko podczas ankiety oceniającej pracę zarządcy, ale również poprzez badania po wydarzeniach specjalnych w centrum – te z kolei planowane są tak, aby zachęcić poszczególne sklepy do współpracy i promować ich ofertę.
REKLAMA
Na pozytywne postrzegania obiektu w świadomości klientów i najemców wpływ mają działania marketingowe prowadzone wielokanałowo – poprzez stronę www, profil na Facebook’u, newslettery, program lojalnościowy i cykliczne eventy oraz kampanie. Stale poszerzana jest oferta udogodnień dla klientów, m.in. za pomocą wdrożenia bezpłatnej strefy wifi, dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi, czy rozwijania infrastruktury rowerowej.
Zlokalizowane przy samej obwodnicy Opola CH Turawa Park potwierdza swoją pozycję centrum pierwszego wyboru, jeśli chodzi o wygodne, regularne zakupy dla mieszkańców największych osiedli mieszkaniowych Opola oraz okolicznych gmin, jak: Turawa, Chrząstowice i Ozimek. W związku z trwającymi i planowanymi w otoczeniu centrum inwestycjami, w ciągu najbliższych lat potencjał CH Turawa Park ulegnie wzmocnieniu o co najmniej kilkaset kolejnych gospodarstw domowych w najbliższej strefie oddziaływania obiektu.
Za komercjalizację obiektu odpowiada agencja BNP Paribas.