Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięteMateriały prasowe

Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięte

Orzech
Orzech
REKLAMA

Zaplanowane na 21 marca otwarcie nowego, wielkiego kompleksu handlowego w województwie zachodniopomorskim, OTO Park w Koszalinie nie odbędzie się. Powodem jest niedopełnienie wszystkich wymagań straży pożarnej.

Jak podaje lokalny portal gk24.pl informację o odwołaniu otwarcia Oto Parku potwierdziła w imieniu inwestora Sylwia Sasal.

– ”W związku z przeciągającymi się procedurami odbioru obiektu, jesteśmy zmuszeni przesunąć termin otwarcia OTO Park Koszalin – informuje rzecznik prasowy spółki ACE 7 Koszalin Retail Invest.

– ”Aby uzyskać zgodę na użytkowanie obiektu od organów administracji państwowej, musimy dopełnić kilku zaleceń Straży Pożarnej. Po ich spełnieniu wystąpimy z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i mamy nadzieję na jak najszybsze otwarcie obiektu dla klientów"– dodaje rzecznik.

Na razie nie jest znana nowa data otwarcia OTO Park Koszalin.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
REKLAMA

OTO Park Koszalin to największy i najnowocześniejszy kompleks handlowy w regionie Koszalina. Realizowany jest we współpracy z Leroy Merlin i Agata Meble. Obiekt, który jest w pełni skomercjalizowany, na łącznej powierzchni 38 tys. mkw. zaoferuje ponad 30 sklepów, w tym wielkopowierzchniowy market budowalny Leroy Merlin, pierwszy i jedyny w regionie salon meblowy Agata, market Lidl oraz całą gamę sklepów popularnych i cenionych przez klientów marek, takich jak: Apart, Jysk, House, CCC, 4F, Rossmann, Deichmann, Dealz, Cropp, Douglas, Pepco, Sinsay, New Yorker, Martes Sport, Diverse, T-Mobile, Ochnik, Media Expert, Outlet Nexterio, Artisan, Kantor Promes, Inmedio oraz apteka⁠.

Ponadto, ten niezwykle dogodnie skomunikowany obiekt zaoferuje przestronny parking na ok. 1100 pojazdów, restaurację drive-thru, stację paliw, a także możliwość ładowania samochodów elektrycznych.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Koszaliński OTO Park realizowany wspólnie przez Falcon Investment Management oraz Acteeum Group.

– Nasz udział w projekcie koszalińskiego retail parku stanowi kamień milowy w realizacji strategii budowy portfela nowoczesnych obiektów handlowych, które zajmować będą dominujące pozycje w swych regionach. Dlatego też nadanie marki OTO Park koszalińskiemu centrum handlowemu jest dla nas tak doniosłe. Poszerza bowiem obecność marki OTO Park na rynku detalicznym i kontynuuje rozwój naszej sieci parków handlowych w całej Polsce. – podkreśla Piotr Piechocki, założyciel i prezes zarządu, Falcon Investment Management.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA