Po ponad rocznej przerwie SPHINX ponownie otwiera czwartą restaurację we WrocławiuMateriały prasowe

Po ponad rocznej przerwie SPHINX ponownie otwiera czwartą restaurację we Wrocławiu

Orzech
Orzech
REKLAMA

Sieć restauracji SPHINX ponownie będzie miała swój lokal w samym centrum stolicy Dolnego Śląska. Restauracja serwująca popularną shoarmę i inne dania inspirowane kuchnią orientalną po ponad rocznej przerwie wraca do swojej dawnej lokalizacji w kamienicy Rynek 39/40 we Wrocławiu, w której wcześniej działała przez wiele lat.

– SPHINX przy wrocławskim Rynku był jedną z najdłużej działających restauracji naszej sieci. Niestety pandemia i związany z nią lockdown dla gastronomii oraz posiadanie w pobliżu drugiego lokalu, na Placu Solnym, spowodowały, że musieliśmy zakończyć tam działalność. Dziś jesteśmy w zupełnie innej sytuacji i zdecydowaliśmy się na powrót dokładnie w to samo miejsce. Teraz przygotowujemy restaurację do ponownego otwarcia. Chcielibyśmy, by jak najszybciej goście mogli znów korzystać z naszej oferty – informuje Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć SPHINX.

Nowy wrocławski SPHINX jest w trakcie kompletowania personelu. Plan zakłada, że lokal otworzy się w ciągu kilku tygodni. Będzie to czwarta wrocławska restauracja sieci SPHINX, obok lokali przy Placu Solnym, w CH Pasaż Grunwaldzki i CH Futura Park.

– To ogromna radość, że po ostatnich naprawdę trudnych dla gastronomii latach możemy odbudowywać się i zapraszać gości do naszych kolejnych restauracji. Mamy silne marki gastronomiczne, które notują coraz wyższą sprzedaż, a także coraz więcej zgłoszeń od osób zainteresowanych franczyzą. Pracujemy nad tym, aby wrocławska restauracja nie była jednym takim powrotem – zapowiada Mateusz Cacek.

REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Restauracje grupy Sfinks Polska, do której należy m.in. sieć SPHINX, na koniec kwietnia wypracowały przychody w wysokości 58,9 mln zł, co oznacza wzrost o 20,5%. W samym kwietniu br. grupa odnotowała wzrost sprzedaży gastronomicznej o 15% do 14,68 mln zł. Takie obroty wypracowały 73 restauracje pod szyldami SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers. Na porównywalnej sieci lokali wzrost przychodów gastronomicznych w kwietniu był jeszcze wyższy i wyniósł 20,3% rok do roku.

Grupa Sfinks Polska zarządza 112 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 68 restauracji SPHINX (segment casual dining), 39 pubami Piwiarnia (segment gastro pubów), 3 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i lokalami Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne tylko w dowozie takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma.

Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA