Spółka LPP wynajęła łącznie ponad 3.100 mkw. w powstającej w Starogardzie Gdańskim Galerii Neptun. W obiekcie znajdą się sklepy należących do Spółki marek: Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp. Umowę z inwestorem podpisała też spółka Cinema City Poland. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację galerii jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Galeria Neptun powstaje na terenach po byłej fabryce obuwia „Neptun” przy skrzyżowaniu ulic Pomorskiej i Jana Pawła II, w centrum Starogardu Gdańskiego. Całkowita powierzchnia centrum handlowego wyniesie 54.000 mkw., z czego ok. 25.000 mkw. przeznaczonych będzie na wynajem. Projekt przewiduje dwie kondygnacje naziemne oraz parking podziemny na 636 miejsc. Planowana data otwarcia to jesień 2014 r.
LPP S.A. jest polską firmą zajmującą się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Spółka jest właścicielem sieci detalicznej liczącej ponad 1170 salonów zlokalizowanych na terenie Polski oraz 10 innych krajów europejskich. Siedziba firmy mieści się w Gdańsku. Od 2001 r. LPP S.A. jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
W Galerii Neptun swoje lokale handlowe będzie miało pięć marek LPP S.A.: Reserved (1594 mkw.), Sinsay (377 mkw.), Mohito (375 mkw.), House (378 mkw.) i Cropp (378 mkw.). Każdy ze sklepów będzie pełnowymiarowym lokalem, zgodnym ze standardami danej marki, oferującym jej pełen asortyment.
Z kolei spółka Cinema City Poland wynajęła w obiekcie powierzchnię ok. 1.800 mkw., na której powstanie 6-ekranowy multipleks. Kino będzie w stanie pomieścić około 1 tys. widzów.
„Rozmowy z potencjalnymi najemcami nabrały tempa po wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, które miało miejsce w czerwcu tego roku. Trwająca już budowa, która przebiega zgodnie z harmonogramem, świetna lokalizacja działki oraz prestiżowi, dobrze rozpoznawalni na rynku, najemcy, którzy, już na rok przed otwarciem, zdecydowali się wybrać Galerię Neptun, to argumenty doceniane przez firmy, z którymi obecnie prowadzimy rozmowy dotyczące kolejnych lokali” – mówi Tomasz Górski, Starszy Negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.