Pięć nowych umów najmu na łączną powierzchnię ponad 1400 mkw. podpisał deweloper powstającej w Starogardzie Gdańskim Galerii Neptun. Inwestora w negocjacjach z najemcami reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield, która jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu.
Umowę na największą powierzchnię podpisała drogeria Rossmann, która zajmie 484 mkw. Sklep z asortymentem i odzieżą sportową Martes Sport będzie miał powierzchnię 451 mkw. Trzej pozostali nowi najemcy, którzy zdecydowali się na otwarcie salonu w Galerii Neptun, to salon obuwniczy Ray Obuwie (170 mkw.), sklep marki odzieżowej Diverse 160 mkw. i butik z modą męską Lavard (147 mkw.).
„Miło nam ogłosić kolejną lokalizację dla salonu Diverse. Widzimy duży potencjał w Starogardzie Gdańskim oraz w samej Galerii Neptun, która będzie najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie. Na bieżąco monitorujemy polski rynek nieruchomości handlowych, tak by zapewnić klientom jak najlepszy dostęp do naszej oferty. Obecnie stawiamy głównie na rozwój w miastach do 100 tys. mieszkańców” – mówi Krystian Essel, dyrektor ds. rozwoju w firmie Etos S.A., która jest właścicielem marki Diverse.
Galeria Neptun powstaje na terenach po byłej fabryce obuwia „Neptun” przy skrzyżowaniu ulic Pomorskiej i Jana Pawła II, w centrum Starogardu Gdańskiego. Całkowita powierzchnia najmu wyniesie ok. 24.000 mkw., a zasięg inwestycji to około 195.000 osób. Planowana data oddania obiektu do użytku to wiosna 2015 r.
– „Proces komercjalizacji Galerii Neptun postępuje zgodnie z planem. Nowe marki poszerzą ofertę galerii, czyniąc ją bardziej atrakcyjną dla klientów. Obecnie trwają negocjacje z kolejnymi najemcami” – mówi Marek Noetzel, Partner, dyrektor działu powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield Polska.
Oprócz nowych najemców w Galerii Neptun swoje lokale handlowe będzie miało Intermarche, Media Expert, H&M oraz pięć marek LPP S.A.: Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp. Na terenie obiektu znajdzie się również multipleks Cinema City oraz punkt operatora telekomunikacyjnego Play i salon prasowy sieci Kolporter.