Popeyes przyspiesza ekspansję w Polsce: nowe restauracje, miejsca pracy i kulinarna ofensywaFot. Popeyes

Popeyes przyspiesza ekspansję w Polsce: nowe restauracje, miejsca pracy i kulinarna ofensywa

Orzech
Orzech
REKLAMA

Amerykańska sieć Popeyes, znana z kultowego kurczaka w chrupiącej panierce, dynamicznie rozwija swoją obecność w Polsce. Po otwarciu 8 nowych lokali w 2025 roku, firma zapowiada kolejne inwestycje i wejście na rynki, gdzie dotąd nie była obecna. Ekspansja oznacza nie tylko nowe punkty gastronomiczne, ale także setki miejsc pracy i większe zaangażowanie lokalnych społeczności.

Siedem nowych miast na mapie Popeyes

Sieć Popeyes, która obecnie liczy 20 restauracji w Polsce, planuje otwarcia w siedmiu kolejnych lokalizacjach.

Nowe punkty pojawią się w:

• Wrocławiu (Wroclavia)

Krakowie (Centrum Serenada)

• Olsztynie (Galeria Warmińska)

• Częstochowie (drive-thru)

Tarnowie (Gemini Park)

Gorzowie Wielkopolskim

REKLAMA

• Długołęce pod Wrocławiem (drive-thru)

Sieć stawia na różnorodne formaty lokali – od wolnostojących obiektów typu drive-thru po restauracje w centrach handlowych. Do końca roku planowane są kolejne otwarcia, które mają umocnić pozycję Popeyes na polskim rynku gastronomicznym.

Nowe miejsca pracy i lokalne zaangażowanie

Każde otwarcie restauracji Popeyes to także rekrutacje i wzrost zatrudnienia. Średnio jedna placówka generuje kilkadziesiąt nowych miejsc pracy, co przekłada się na realne wsparcie lokalnych rynków pracy. Firma podkreśla, że angażuje się w budowanie zespołów złożonych z lokalnych pracowników, wzmacniając więzi z otoczeniem.

– Rozwój sieci w tak szybkim tempie pokazuje, że Popeyes odpowiada na potrzeby rynku, a nasze sezonowe menu i podejście do gościnności budują trwałą rozpoznawalność marki – podkreśla Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes w Polsce.

Receptura, która podbiła świat

Popeyes, obecny na rynku od 1972 roku, zdobył międzynarodową renomę dzięki unikalnej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance ziół oraz charakterystycznej, chrupiącej panierce. Marka cieszy się rosnącą popularnością w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie rozwój sieci nadzoruje firma Rex Concepts – masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w Polsce, Czechach i Rumunii.

Rex Concepts – lider segmentu QSR w regionie

Rex Concepts zatrudnia obecnie ponad 2,5 tys. pracowników w regionie i konsekwentnie buduje pozycję lidera w segmencie QSR (quick service restaurant). Strategia firmy zakłada dalszy rozwój marek Popeyes i Burger King, z naciskiem na innowacyjne formaty lokali, wysoką jakość obsługi i silne zakorzenienie w lokalnych społecznościach.

Fot. Popeyes
Fot. Popeyes

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA