Ponad 15 milionów odwiedzających, 24 bezpłatne imprezy dla poznaniaków, nowe marki i wzrost obrotów najemców – Poznań City Center z sukcesem zakończył ubiegły rok. W roku 2016 nie zabraknie kolejnych zmian, które mają na celu dostosowanie centrum do oczekiwań klientów. Pierwszy w Poznaniu dom modowy Peek & Cloppenburg, usprawnienie ciągów komunikacyjnych, zmiana małej architektury oraz kolorystyki Galerii pozwolą jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę PCC.
Centrum „szyte na miarę”
W ciągu ostatnich 24 miesięcy do grona nowych najemców PCC dołączyły 22 marki w tym wyjątkowe butiki modowe, atrakcyjne sklepy sieciowe oraz kawiarnie i restauracje. Poznań City Center stało się miejscem udanych zakupów i doskonałym do spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół. Dziennie Centrum odwiedza ponad 40 tysięcy poznaniaków, dla których przygotowywane są liczne wydarzenia i imprezy. Odpowiadając na rosnące potrzeby zarówno Klientów, jak i najemców Poznań City Center wprowadza kolejne udogodnienia. Realizując postawiony cel rozpoczęto początkowy etap przebudowy, który będzie związany z montażem dwóch par ruchomych schodów. Będą one prowadziły z parkingu A na poziom 1.
– Dzięki ciągłemu rozwojowi naszej oferty handlowej poznaniacy mogą wybierać z jeszcze szerszej gamy produktowej najemców. Kładziemy duży nacisk na ich sugestie, dlatego zaprosiliśmy do Poznania marki, których brakowało na tutejszym rynku. Teraz mieszkańcy naszego miasta będą mogli liczyć na jeszcze większy komfort zakupów. Zmianom i modyfikacjom ulegnie tzw. mała architektura – informuje Norbert Fijałkowski, Dyrektor Poznań City Center.
Wprowadzone udogodnienia związane z poprawą układu komunikacyjnego będą przydatne również podczas organizacji kolejnych wydarzeń na terenie Poznań City Center, a tych w ubiegłym roku zorganizowano aż 24. Poznaniacy mogli przenieść się w świat zwierząt czy komputerów z poprzedniej epoki, a także uczestniczyć w wielu wydarzeniach modowych i loteriach świątecznych. Ponadto na mieszkańców Poznania czekały liczne sportowe atrakcje organizowane wspólnie z Lechem Poznań oraz AZS Poznań.
Nowy modowy najemca
Jesień tego roku w Poznań City Center przebiegnie pod hasłem: „moda”. Właśnie wtedy swój modowy butik otworzy marka Peek & Cloppenburg. Na 4 500 m kw. zagoszczą takie marki jak: Armani, Boss, Broadway, Burberry, Calvin Klein, Christian Berg, Comme Des Garcons, Diesel, DKNY, French Connection, Galliano, Givenchy, Guess, Tommy Hilfiger, JOOP!, Just Cavalli, Liu Jo, Marc Jacobs, Max Mara, Paul Smith, Pinko, Polo Ralph Lauren, Versace czy Zegna.
– W związku z tym, że Peek & Cloppenburg będzie największym najemcą modowym na terenie naszego Centrum dopasowujemy powierzchnię do jego potrzeb. Poprawiamy układ funkcjonalny Poznań City Center, a także umożliwiamy najemcy ekspozycję produktów z segmentu Premium – dodaje Norbert Fijałkowski.
W asortymencie sklepu znajdzie się szeroki wybór luksusowych ubrań i dodatków, o klasycznym stylu, jak i tych podążających za aktualnymi, modowymi trendami. Nowa marka otworzy swój lokal jesienią na 1. piętrze Poznań City Center.
Poznań City Center
Poznań City Center to tętniące życiem serce stolicy Wielkopolski. Największe centrum handlowe w regionie, które na 3-ch kondygnacjach, o łącznej powierzchni 60 tysięcy m kw., mieści ponad 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (1. godzina parkowania gratis) oraz specjalny parking dla rowerzystów. Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym.