Już za kilka tygodni, wiosną bieżącego roku otwarty zostanie nowy park handlowy przy Wschodniej Obwodnicy Wrocławia tuż przy granicy z Wrocławiem. Oprócz sklepów w skład kompleksu wejdzie stacja paliw Lotos i restauracja KFC.
N-Park Łany to najnowsza inwestycja Napollo w Aglomeracji Wrocławskiej. Obiekt lokalizowany będzie bezpośrednio przy rondzie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (ul. Rondo Ułańskie), co sprawi, że będzie to centrum adresowane zarówno do mieszkańców Łanów i gminy Czernica, przyległego wrocławskiego osiedla Strachocin, a także klientów tranzytowych. W ramach inwestycji powstanie też stacja paliw Lotos, myjnia samochodowa oraz restauracja KFC, typu drive-thru. Na powierzchni najmu ok. 5000 mkw. znajdzie się 8 lokali. Najemcami nowego parku handlowego będą Biedronka, Rossmann, Pepco, Jysk, Media Expert, Meduza i Piekarnia Hert.
Za projekt architektoniczny N-Park Łany odpowiada Q2Studio Sp. z o.o. Sp.k. z Wrocławia.
– Usytuowana na wjeździe do Wrocławia Gmina Czernica stanowi ogromny potencjał. Już teraz mieszka tu ponad 15 tys. mieszkańców, przy czym należy pamiętać, że 70-% wzrost tej liczby nastąpił w przeciągu kilku ostatnich lat – mówi Dorota Beltrani, dyrektor Działu Zarządzania i Komercjalizacji w Grupie Napollo.
W bezpośrednim obszarze oddziaływania centrum znajduje się ok. 20 000 osób.
Będzie to kolejny N-Park we Wrocławiu i Aglomeracji Wrocławskiej zrealizowany przez Napollo. Wcześniej powstały parki przy ulicach: Maślickiej, Gagarina oraz Ślężnej we Wrocławiu. Kolejny powstanie przy ul. Karwińskiej 1-9, tuż obok skrzyżowania ulic Opolskiej i Krakowskiej na Księżu Małym. Obiekty o takim charakterze przeżywają obecnie na terenie całej Polski swój ogromny rozkwit oraz w 100 % spełniają oczekiwania zarówno inwestorów, jak i klientów.
O inwestorze:
Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. Napollo zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.
Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.