źródło: Materiały prasowe

Rusza drugi etap realizacji wielkiej inwestycji Panattoni pod Wrocławiem [ZDJĘCIA]

Orzech
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, ruszył z realizacją II etapu swojej największej inwestycji na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus 39. Generalnym wykonawcą została firma Atlas Ward Polska z Wrocławia, która zrealizowała dla tego inwestora także pierwszy etap tego wielkiego parku logistyczno-przemysłowego.
Panattoni wynajęło już blisko 85 000 mkw. dwóm najemcom, z czego ponad 78 000 mkw. zajmie e-commerce. Campus Wrocław 39 docelowo zajmie 200 000 mkw. i przejdzie certyfikację środowiskową metodą BREEAM na poziomie Excellent.
Łącznie, w ramach Wrocław Campus 39, generalny wykonawca Atlas Ward Polska wybuduje dla inwestora obiekty o powierzchni około 150 tysięcy mkw.
Prace realizowane są zgodnie z założeniami zrównoważonego budownictwa, a obiekt jest objęty certyfikacją BREEAM na poziomie Excellent. Drugi etap budowy zakończy się wiosną przyszłego roku.
Kompleks logistyczno-przemysłowy Panattoni Wrocław Campus 39, ze względu na swoją atrakcyjną lokalizację – w sąsiedztwie autostrady A4 i drogi S8, będzie idealnym rozwiązaniem dla firm z sektora e-commerce oraz elektromobilności.
Materiały prasowe
Park znajduje się w pobliżu magazynów firmy Amazon oraz kompleksu koreańskiego LG, obejmującego m.in. największą w Europie fabrykę baterii litowo-jonowych dla aut elektrycznych. Powierzchnia dostarczona w takiej lokalizacji to doskonała wiadomość dla sektora handlu internetowego i elektromobilności, i już są jej pierwsze efekty i najmy. Na 78 000 mkw. prowadzone będą operacje dla branży e-commerce, obejmujące wiele europejskich rynków. Kompleks to także dobre miejsce dla logistyki – jedna z czołowych firm z tego sektora wynajęła 6000 mkw. powierzchni, na której powstanie cross-dock. Wrocław Campus 39 osiągnie docelowo 200 000 mkw.
Altas Ward Polska
– Rosnąca cały czas sprzedaż w kanale on-line w Europie napędziła pierwszy bardzo duży najem w ramach Wrocław Campus 39 i spodziewamy się kolejnych – komentuje Damian Kowalczyk, Development Director z Panattoni i dodaje: – Przychody rynku e-commerce w Europie będą rosły do 2025 r. średnio o 5,16 proc. rocznie. Nieustanny wzrost tego segmentu motywuje największych graczy, do poszukiwania lokalizacji o paneuropejskim potencjale, dzięki czemu mogą obsługiwać więcej niż jeden rynek. Dlatego doskonałym wyborem dla e-commerce jest Wrocław Campus 39, który cechują: bliskość autostrady A4 czy drogi ekspresowej S8, dostęp do pracownika, a także bardzo dobry klimat do rozwoju biznesu w regionie.
Materiały prasowe
Wrocław Campus 39 to doskonała lokalizacja dla biznesu. Stolica Dolnego Śląska, w rankingu fDi Magazine zajęła pierwsze miejsce wśród polskich miast i piętnaste na całym świecie pod względem potencjału inwestycyjnego, co napędza cały region. 
To nie jedyna kooperacja obu firm. Atlas Ward Polska równolegle realizuje dla Panattoni także inwestycje w Bielanach Wrocławskich, Wałbrzychu, Szczecinie oraz koło Poznania.