Za kilka dni oficjalnie rozpocznie swoją działalność kolejny nowy park handlowy sieci N-Park, której właścicielem jest firma Napollo. Tym razem w województwie łodzkim, w blisko 68-tysięcznym Piotrkowie Trybunalskim.
Otwarcie N-Parku Piotrków i symboliczne przecięcie wstęgi odbędzie się w środę 31 maja 2023 r. o godz. 11. Niektóre sklepy zapowiadają promocje dla klientów z okazji otwarcia nowych placówek.
Nowy N-Park w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się przy ul. Sulejowskiej, niedaleko obwodnicy wschodniej, co umożliwi zakupy również klientom z okolicznych miejscowości. Dodatkowo N-Park będzie sąsiadował z marketem budowlanym OBI, wzmacniając generowany ruch w parku handlowym.
– Nasze parki handlowe powstają w miejscach z łatwym dostępem do kluczowych dróg tranzytowych. Strefa naszego oddziaływania obejmuje od 15 do 30 tysięcy osób, które korzystają z oferty codziennych zakupów w naszych centrach po drodze do domu lub pracy – mówi Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.
Łączna powierzchnia N-Parku to blisko 8 000 mkw. GLA. W obiekcie ma działać 15 najemców. Wśród nich są popularne marki wchodzące w tenant-mix parków handlowych Napollo w całej Polsce. To m.in. Hebe, Action, Dealz, Jysk, KiK, Maxi zoo, RTV Euro AGD, Sinsay, Tedi, kaes i Stokrotka. Napollo planuje również uruchomienie w nowym obiekcie restauracji typu "drive thru". Poza sklepami na terenie N-Park Piotrków będzie paczkomat, bankomat oraz stacja ładowania samochodów elektrycznych. Przy obiekcie powstał też duży naziemny parking z 242 miejscami dla klientów.
Generalnym wykonawcą inwestycji była firma Daldehog z Wrocławia.
Nowoczesne obiekty typu convenience
Parki handlowe znane pod szyldem N-Park, należące do Napollo, zyskały na popularności ze względu na komfort i kompleksowość zakupów blisko domu. Oznacza to, że są one w stanie sprostać wszystkim potrzebom konsumentów w podstawowych kategoriach i jednocześnie uzupełniają je o ofertę specjalistyczną.
– Atutem N-Parków jest znakomita lokalizacja. Nasze obiekty powstają w miejscach, gdzie można wygodnie dojechać samochodem, komunikacją miejską czy dojść pieszo. Oferujemy parkingi z miejscami postojowymi tuż przy pasażu handlowym i dbamy o wygodę poruszania się dzięki niskim bądź bezprogowym przejściom. N-Parki stanowią alternatywę wobec dużych, rozbudowanych pod względem komunikacji galerii handlowych w centrach miast. My stawiamy na wygodę i lokalność – zaznacza Krzysztof Elsner.
Dynamiczny rozwój Napollo w Polsce
Strategia Napollo zakłada otwarcie 5-6 N-Parków rocznie. Ostatnie inwestycje powstały w Gorzowie Wielkopolskim, w podwrocławskich Łanach, w Pszczynie i Gnieźnie. W latach 2023-2024 Napollo planuje dynamiczny rozwój i zapowiada inwestycje o łącznej powierzchni blisko 60 tys. mkw. Nowe parki handlowe powstaną w Olkuszu, Tarnobrzegu, Ozorkowie, Sochaczewie, Białogardzie, Magdalence, Nowym Tomyślu i Gołkowie.
Napollo jest również właścicielem galerii handlowych – Galerii Renova, Galerii Piastova oraz Galerii Grodova.
W ramach przyjętej strategii firma realizuje obiekty handlowe o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw.
Napollo, inwestor na rynku nieruchomości handlowych i mieszkaniowych, należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.