REKLAMA
Znaleziono 9837 wyników
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
"Stacja Kazimierz"inwestycja
Pokaż inwestycję
"Stacja Kazimierz"
Warszawa, Wola
[Wrocław-Krzyki] Przebudowa ul. Bardzkiej i linia tramwajowa na Gajinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław-Krzyki] Przebudowa ul. Bardzkiej i linia tramwajowa na Gaj
Wrocław, Krzyki
[Warszawa] Skanska sprzedaje nowo ukończony zielony kompleks biurowy w Warszawie funduszom RREEFartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Skanska sprzedaje nowo ukończony zielony kompleks biurowy w Warszawie funduszom RREEF
28 grudnia 2012 r. Skanska Property Poland sprzedała kompleks biurowy NORDEA HOUSE i Green Corner w...
[Warszawa] Ruszyła sprzedaż drugiego etapu inwestycji Patio Avenir na Bemowieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ruszyła sprzedaż drugiego etapu inwestycji Patio Avenir na Bemowie
Firma Bouygues Immobilier Polska rozpoczęła sprzedaż drugiego etapu inwestycji Patio Avenir zlokaliz...
[Wrocław] W sobotę otwarcie nowej pływalni. Zmodernizowano też odkryte baseny [FOTO]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] W sobotę otwarcie nowej pływalni. Zmodernizowano też odkryte baseny [FOTO]
Wrocław ma nową krytą pływalnię, która powstała na potrzeby The World Games. W sobotę obiekt przy ul...
[Warszawa] Rusza sprzedaż mieszkań na osiedlu Mieszko 3 w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rusza sprzedaż mieszkań na osiedlu Mieszko 3 w Warszawie
Deweloper Victoria Dom uruchamia sprzedaż mieszkań w ramach kolejnego, trzeciego już etapu osiedla M...
W centrum Wrocławia trwa budowa nowego biurowca [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Wrocławia trwa budowa nowego biurowca [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W samym centrum Wrocławia, kilkaset metrów od Rynku przy placu Jana Pawła II trwa budowa nowego biur...
Kaszuby przed kolejową rewolucją za około 2,5 mld zł netto!artykuł
Pokaż artykuł
Kaszuby przed kolejową rewolucją za około 2,5 mld zł netto!
Modernizacja linii kolejowej nr 201 przyspiesza! PKP PLK S.A. otwiera nowy front robót, który dla podróżnych korzystających z kolei na trasie z Kościerzyny do Trójmiasta oznacza istotne zmiany. Pociągi zostaną zastąpione przez komunikację autobusową. Realizacja tej strategicznie ważnej dla Pomorza inwestycji na odcinku Kościerzyna – Somonino – Gdańsk Osowa, oraz na liniach stycznych, jest warta około 2,5 mld zł netto ze środków krajowych oraz unijnych.
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Warszawa] W stolicy nadal brakuje miejsc noclegowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] W stolicy nadal brakuje miejsc noclegowych
W Warszawie wciąż brakuje miejsc noclegowych. Wkrótce otworzy się wiele nowych obiektów. Zdaniem spe...
Masłowiecka 18inwestycja
Pokaż inwestycję
Masłowiecka 18
Warszawa, Wawer, Masłowiecka 18
Piłsudskiego 22inwestycja
Pokaż inwestycję
Piłsudskiego 22
Łódź, Piłsudskiego 22
Nowy Manhattaninwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Manhattan
Dąbrowa Górnicza, Aleja Józefa Piłsudskiego 6
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] TomBud1 ul Drzymały
Świdnica, Kraszowice
Pękowicka 96inwestycja
Pokaż inwestycję
Pękowicka 96
Kraków, Pękowicka 96
Fabryka STEICOinwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka STEICO
Gromadka
Rusza rewitalizacja linii kolejowej 317 na odcinku Gryfów Śląski-Mirsk artykuł
Pokaż artykuł
Rusza rewitalizacja linii kolejowej 317 na odcinku Gryfów Śląski-Mirsk
Odcinek linii kolejowej 317 między Gryfowem Śląskim i Mirskiem jest jednym z przejętych w ostatnim czasie przez samorząd województwa od PKP PLK. W czwartek 27 kwietnia w urzędzie gminy i miasta w Gryfowie przekazano go wykonawcy, który przeprowadzi jego rewitalizację, tak aby wkrótce mógł on obsługiwać ruch pasażerski.
REKLAMA