REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Rynek centrów danych w Polsce: Głód danych przekłada się na głód energii [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek centrów danych w Polsce: Głód danych przekłada się na głód energii [RAPORT]
Region Warszawy to obecnie największy rynek centrów danych w Polsce. W stolicy znajduje się ponad 50 obiektów serwerowych, jak również kluczowy punkt wymiany ruchu internetowego w kraju. W 2023 r. Kowalski z rodziną wygenerował średnio 236 GB danych przez stałe łącza internetowe, z kolei udział na jedną kartę SIM oscylował na poziomie 132 GB danych rocznie. Najczęściej w sieci poszukujemy treści wideo, korzystamy z portali społecznościowych oraz przeglądamy strony www i gramy.
LIDL jeszcze w tym roku otworzy kolejny sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
LIDL jeszcze w tym roku otworzy kolejny sklep we Wrocławiu
We Wrocławiu powstaje kolejny sklep niemieckiej sieci Lidl. Tym razem w zachodniej części stolicy Dolnego Śląska, przy ulicy Piołunowej (skrzyżowanie z aleją Ryszarda Kaczorowskiego – obwodnicą Leśnicy).
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wrocław: Cavatina zamieni dawną, zabytkową fabrykę w biurowiec. Do tego zbuduje nowy budynekartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Cavatina zamieni dawną, zabytkową fabrykę w biurowiec. Do tego zbuduje nowy budynek
Krakowski deweloper zakupił w ubiegłym roku dwie nieruchomości przy ulicy Sikorskiego, przy zbiegu z...
[Katowice] Dębowi ludzie idą w miastoartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Dębowi ludzie idą w miasto
Co intrygujący happenerzy z żołędziami robią w centrum Katowic? Można ich spotkać w piątek oraz w so...
Carrefour przyspiesza z inwestycjami w fotowoltaikę w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Carrefour przyspiesza z inwestycjami w fotowoltaikę w Polsce
Kolejne inwestycje Carrefour Polska w fotowoltaikę w Polsce. Spółka zakończyła budowę kolejnych 13 instalacji fotowoltaicznych na dachach swoich sklepów. Całkowita moc nowych paneli wynosi blisko 650 kWp, a energia pochodząca ze słońca pozwoli sieci na zasilenie sklepów, zmniejszając emisję dwutlenku węgla o ponad 448 ton rocznie. Dostawcą rozwiązania jest EDP Energia Polska. Do końca tego roku Carrefour będzie posiadał łącznie 35% sklepów w Polsce wykorzystujących rozwiązania fotowoltaiczne
[Łódź] Italian Fashion w Manufakturzeartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Italian Fashion w Manufakturze
Oferta handlowa Manufaktury powiększyła się o kolejny butik. Do grona najemców dołączyła marka Itali...
Brytyjska firma Tate & Lyle nowym najemcą biurowca Hi Piotrkowska 155 w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Brytyjska firma Tate & Lyle nowym najemcą biurowca Hi Piotrkowska 155 w Łodzi
Tate & Lyle przeniesie swoje lokalne biuro do budynku Hi Piotrkowska w Łodzi, zarządzanego przez Master Management Group. Firma zajmie całe piąte piętro budynku, tj. 1740 mkw. powierzchni biurowej. Będzie się tam mieścić siedziba spółki Tate & Lyle Global Shared Services, która od 12 lat wspiera procesy biznesowe Grupy Tate & Lyle, obsługując jej spółki na całym świecie w obszarze finansów, księgowości, obsługi klienta, IT, zakupów, kadr i płac i innych.
Hotelowa Warszawa notuje wzrosty i wraca do kondycji sprzed pandemiiartykuł
Pokaż artykuł
Hotelowa Warszawa notuje wzrosty i wraca do kondycji sprzed pandemii
Jak wynika z najnowszych analiz międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, popyt na rynku hotelowym w Warszawie jako jedynej z grona stolic państw CEE-6, wrócił w pierwszej połowie 2024 roku do przedpandemicznych poziomów (H1 2019 roku). A eksperci prognozują dalszy wzrost.
Dolny Śląsk: Mondelēz rozbudował swoje Centrum Badań, Rozwoju i Jakości pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Mondelēz rozbudował swoje Centrum Badań, Rozwoju i Jakości pod Wrocławiem
W podwrocławskich Bielanach Wrocławskich (gmina Kobierzyce) otwarta została pilotażowa fabryka gum d...
Develia i Grupo Lar Polska rozpoczęły realizację inwestycji Ursynów #22 artykuł
Pokaż artykuł
Develia i Grupo Lar Polska rozpoczęły realizację inwestycji Ursynów #22
Rozpoczęły się prace budowlane projektu Ursynów #22, którą dwie doświadczone firmy deweloperskie – Develia oraz Grupo Lar Polska – realizują przy ulicy Ciszewskiego w Warszawie w ramach współpracy joint venture. Pierwsze mieszkania mają trafić do nabywców jeszcze w 2024 roku.
Tysiące miejsc pracy! Pod Wrocławiem powstaje największy HUB Logistyczno-Magazynowy w Polsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Tysiące miejsc pracy! Pod Wrocławiem powstaje największy HUB Logistyczno-Magazynowy w Polsce [FILM]
W Aglomeracji Wrocławskiej, przy autostradzie A4, powstaje kolejna wielka inwestycja, dzięki której docelowo, bezpośrednio i w tzw. "otoczeniu biznesowym", powstanie kilka tysięcy nowych miejsc pracy. Kąty Wrocławskie stają się domem dla jednego z największych i najbardziej zaawansowanych hubów logistyczno-magazynowych w kraju. Dynamiczny rozwój tej infrastruktury logistycznej rewolucjonizuje obsługę logistyki w regionie, oferując idealną przestrzeń dla firm z sektora dystrybucji.
REKLAMA