REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Środki z KPO trzeba jak najszybciej inwestowaćartykuł
Pokaż artykuł
Środki z KPO trzeba jak najszybciej inwestować
Polska potrzebuje środków z KPO – jednak program ten wymaga powtórnego przemyślenia i być może nawet renegocjowania KPO z Komisją Europejską. Celem jest możliwość wykorzystania tych środków w czasie, który jest dostępny. Kluczowe byłoby przedłużenie tego czasu. Środki z KPO nie powinny być wydatkowane na wielkie projekty – o których wiadomo, że trwają wiele lat – bo wówczas KPO już wygaśnie i nie będzie można takiego projektu refinansować.
Firmy deweloperskie szykują się na ożywienie rynkuartykuł
Pokaż artykuł
Firmy deweloperskie szykują się na ożywienie rynku
Wysokie stopy procentowe, zaostrzenie regulacji, a także możliwe spowolnienie lub nawet recesja spowodowały, że rynek kredytowy praktycznie zamarł. Zdolność kredytowa właściwie nie istnieje. Mimo że obecne czasy są bardzo wymagające dla całej branży deweloperskiej, firmy działające na tym rynku wciąż sporo inwestują. Wszystko po to, aby jak najlepiej przygotować się na gospodarcze ożywienie.
Ul. Św. Marcin (remont)inwestycja
Pokaż inwestycję
Ul. Św. Marcin (remont)
Poznań, Stare Miasto
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bielany Wrocławskie] Osiedle Filmowe (24 domki)
Bielany Wrocławskie, Żórawina
[Słupsk] Galeria "Ogrody"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Słupsk] Galeria "Ogrody"
Słupsk, Zatorze
[Bydgoszcz] Biurowiec "F 262 Fordońska Office Centre"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bydgoszcz] Biurowiec "F 262 Fordońska Office Centre"
Bydgoszcz
Hillwood Grodzisk Mazowieckiinwestycja
Pokaż inwestycję
Hillwood Grodzisk Mazowiecki
Chlebnia
[Toruń] Goodman Toruń Logistics Centreinwestycja
Pokaż inwestycję
[Toruń] Goodman Toruń Logistics Centre
[Łódź] Łódź Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Łódź Business Park
Łódź, Widzew
[Wrocław] Park handlowy "Młyn"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Park handlowy "Młyn"
Wrocław, Psie Pole
[Wrocław] Lokalne Centrum Rozwoju Zawodowego, ul. Dubois 33-35inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Lokalne Centrum Rozwoju Zawodowego, ul. Dubois 33-35
Wrocław, Śródmieście
Krupnicza 38inwestycja
Pokaż inwestycję
Krupnicza 38
Kraków, Śródmieście, Krupnicza 38
Hillwood Zgierz IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Hillwood Zgierz II
Dąbrówka Wielka, Dąbrowska 12
[Gliwice] Murapol Osiedle Parkoweinwestycja
Pokaż inwestycję
[Gliwice] Murapol Osiedle Parkowe
Gliwice, Kozielska
firma
Pokaż firmę
Koneser Group
Kraków, Szczepańska 7/4
[Polska] Coraz bogatsza krajowa baza hotelowaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Coraz bogatsza krajowa baza hotelowa
W głównych miastach w kraju i w miejscowościach turystycznych rośnie liczba hoteli, tylko w Warszawi...
N-Park Gagarinainwestycja
Pokaż inwestycję
N-Park Gagarina
Wrocław, Fabryczna, Gagarina
[Gdańsk] Hotel "Admirał" (***)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Hotel "Admirał" (***)
Gdańsk, Śródmieście
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.artykuł
Pokaż artykuł
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.
2022 rok to dla Netto kontynuacja dynamicznego rozwoju. Sieć rozszerzyła się do ponad 660 sklepów, otwierając na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy ponad 60 z nich, w tym 2 dzisiaj, a 5 w samym grudniu. Poszerzenie zasięgu, ale również wprowadzenie zmian w zakresie polityki cenowej i asortymentowej przełożyło się na wzrost liczby wizyt klientów o blisko 53 proc. Cele na 2023 rok są ambitne, ale osadzone w realiach gospodarczych i odnoszące się bezpośrednio do oczekiwań klientów.
Czy polski transport drogowy utrzyma pozycję lidera w UE?artykuł
Pokaż artykuł
Czy polski transport drogowy utrzyma pozycję lidera w UE?
300 miliardów euro. Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów co najmniej tyle trzeba inwestować w tabor i infrastrukturę, aby zrealizować plan objęcia transportu drogowego towarów w UE systemem handlu emisjami CO2. Na razie koszty ponoszą głównie przewoźnicy. Nowe stawki opłat drogowych oraz mniejsza liczba zleceń sprawiają, że sytuacja w tym sektorze jest coraz trudniejsza. Rosnące koszty prowadzenia biznesu zmuszają właścicieli firm w Polsce do restrukturyzacji lub zawieszenia działalności. Nastroje wśród przewoźników drogowych są złe, a branża transportowa bez wsparcia może niebawem znaleźć się na niebezpiecznym zakręcie.
REKLAMA