REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
EPI Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
EPI Centrum
Wrocław, Stare Miasto, Komandorska 21
Centrum NGOinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum NGO
Środa Śląska, Aleja Konstytucji 3 Maja 11
Centrum Innowacji inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Innowacji
Kraków, Podgórze, Zabłocie 20
Centrum Muzykiinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Muzyki
Kraków, Krowodrza, Piastowska 20
Centrum Królewskainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Królewska
Warszawa, Śródmieście, Marszałkowska 142
dostępna powierzchnia
798 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
21.90
Centrum LIMinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum LIM
Warszawa, Wola, Al. Jerozolimskie 65/79
dostępna powierzchnia
2886 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
19.00
Centrum Jasnainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Jasna
Warszawa, Wesoła, Jasna 16
całkowita powierzchnia
5700 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
19.20
Atrium Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Atrium Centrum
Warszawa, Żoliborz, Jana Pawła II 27
dostępna powierzchnia
1030 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
18.00
Centrum Maximinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Maxim
Legionowo, Siwińskiego 2
Osiedle Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Centrum
Łódź, Widzew, Tymienieckiego 16
Rezydencja Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Rezydencja Centrum
Gliwice, Nasyp 2C
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]artykuł
Pokaż artykuł
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]
W trzecim kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10% rdr. Natomiast częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki. Skróceniu uległ przeciętny czas trwania wizyty – o 18 sekund, a także średni łączny czas pobytu w placówce – o ponad 5 minut.
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY stawia na Warszawęartykuł
Pokaż artykuł
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY stawia na Warszawę
Sieć dyskontów z artykułami do domów, mieszkań, ogrodów oraz akcesoriami m.in. do majsterkowania, wywodząca się z Malezji, ogłasza właśnie plany dynamicznego rozwoju na polskim i środkowoeuropejskim rynku. Latem 2025 roku w Warszawie otwierają się lokale w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny, a Polska, w wyniku zwiększenia powierzchni magazynowej, staje się centralnym hubem dostawczym w drodze do rozwoju sieci na kolejne rynki w naszej części Europy.
We Wrocławiu powstanie kolejny nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstanie kolejny nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]
W stolicy Dolnego Śląska planowana jest budowa kolejnego nowego parku handlowego. Tym razem w zachodniej części miasta, na osiedlu Leśnica. Powstanie w miejscu nieczynnego i niszczejącego od wielu lat Centrum Handlowego Leśnica, obok Lidla i przejazdu kolejowego.
firma
Pokaż firmę
DK-DEVELOPMENT Sp. z o.o.
Kraków, Kazimierza Chałupnika 4
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
[śląskie] Stadion w Zabrzu jak Camp Nou?artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Stadion w Zabrzu jak Camp Nou?
Stadion w Zabrzu będzie nie tylko areną sportową. Na inwestorów czekają tysiące metrów kwadratowych...
Newgate Investment planuje podwoić wartość posiadanego portfolio w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Newgate Investment planuje podwoić wartość posiadanego portfolio w Polsce
Newgate Investment zapowiada powiększenie wartości portfolio z obecnych około 200 mln euro do co najmniej 400 mln euro na przestrzeni kolejnych trzech, czterech lat.
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowejartykuł
Pokaż artykuł
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowej
Redkom Development na przestrzeni ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw.: Park Glinianka pod Warszawą (obecnie BIG Łubna), 10 200 mkw. i Ozimska Park w Opolu, 17 000 mkw. – oba parki handlowe zostały oddane do użytku w 2023 roku. Trzecia nieruchomość komercyjna – Comfy Park Bielik w Bielsku-Białej, 19 000 mkw. GLA, została otwarta dla klientów w grudniu 2024 roku.
[Polska] Galeria Karuzela stawia na rozwójartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galeria Karuzela stawia na rozwój
Idea obiektów typu convenient pod marką Karuzela na dobre zakotwiczyła się na polskim rynku centrów...
REKLAMA