REKLAMA
Znaleziono 750 wyników
Rewolucja czy ewolucja – jak Polacy korzystają dziś z biur? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rewolucja czy ewolucja – jak Polacy korzystają dziś z biur? [RAPORT]
Pomimo zmian w modelach pracy wciąż aż 84% pracowników odwiedza biura przynajmniej raz w tygodniu, a 61% pracuje wyłącznie stacjonarnie – wynika z najnowszego raportu „UX OFFICE W POLSCE. Biura przyjazne użytkownikom. Kwestie wpływające na użyteczność i odbiór środowiska pracy” opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. Na czym zależy dziś pracownikom w kontekście biura?
[Polska] C&W: Rekordowy rok działu powierzchni biurowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] C&W: Rekordowy rok działu powierzchni biurowych
Polski oddział międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield podsumował wyniki działalności w...
[Warszawa] Nordcurrent nowym najemcą w Spektrum Towerartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nordcurrent nowym najemcą w Spektrum Tower
Firma Nordcurrent, międzynarodowy producent i wydawca gier wideo, wynajęła 600 m kw. powierzchni w w...
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGOartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGO
Grono najemców Złotych Tarasów poszerzyło się właśnie o nową markę. W poniedziałek swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
[Warszawa] C&W zarządza biurowcem Feniks w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] C&W zarządza biurowcem Feniks w Warszawie
Cushman & Wakefield, globalna firma doradcza z branży nieruchomości komercyjnych, została wybrana za...
[śląskie] C&W będzie zarządzać Ch Agora Bytomartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] C&W będzie zarządzać Ch Agora Bytom
Cushman & Wakefield, międzynarodowa firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, została wybr...
[Warszawa] Warszawa przyszłości malowana akwareląartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa przyszłości malowana akwarelą
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wydała kolejną, czwartą edycję akwareli z panoramą...
Pierwsze symptomy ożywienia na wrocławskim rynku biurowym po II kwartale 2021 r.artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze symptomy ożywienia na wrocławskim rynku biurowym po II kwartale 2021 r.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowała pierwsze półrocze 2021 roku na wrocław...
Czynsze magazynowe w Europie utrzymują się na wysokim poziomie, a sektor powraca do bardziej zrównoważonej aktywnościartykuł
Pokaż artykuł
Czynsze magazynowe w Europie utrzymują się na wysokim poziomie, a sektor powraca do bardziej zrównoważonej aktywności
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, czynsze za najlepsze powierzchnie magazynowe w Europie utrzymują się na wysokim poziomie, ale po okresie wyjątkowego wzrostu jego tempo wykazuje oznaki spowolnienia.
Ubiegły rok jednym z najlepszych w historii rynku magazynowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ubiegły rok jednym z najlepszych w historii rynku magazynowego w Polsce
Jak wynika z najnowszego raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, 2023 rok zanotował drugi najlepszy wynik w historii rynku magazynowego w Polsce pod względem oddanej do użytku powierzchni i trzeci, jeśli chodzi o poziom aktywność najemców. Fundamenty sektora pozostają silne, co powinno zapewnić jego stabilny rozwój mimo dynamicznie zmieniających się warunków makroekonomicznych.
CH Plejada w Sosnowcu zostanie gruntownie zmodernizowane [WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
CH Plejada w Sosnowcu zostanie gruntownie zmodernizowane [WIZUALIZACJA]
Kolejne duże centrum handlowe w Polsce przejdzie dużą metamorfozę. CH Plejada Sosnowiec po ponad 20 latach działania na rynku przechodzi gruntowną modernizację, która całkowicie odmieni doświadczenia zakupowe klientów centrum. Nowa strefa gastronomiczna, przestrzenie rekreacyjne i odświeżony design to tylko część zmian, na które zdecydował się właściciel obiektu. To krok, który pozwoli dostosować Plejadę Sosnowiec do współczesnych oczekiwań klientów.
Dorel Polska stawia na MLP Czeladźartykuł
Pokaż artykuł
Dorel Polska stawia na MLP Czeladź
MLP Group zawarło umowę najmu z Dorel Polska, dystrybutorem fotelików samochodowych i wózków dziecięcych pod marką Maxi-Cosi. Firma będzie korzystała z ponad 3,5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni w centrum logistycznym MLP Czeladź. Przekazanie obiektu do użytkowania zaplanowano na grudzień 2025 r. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Cushman & Wakefield.
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada artykuł
Pokaż artykuł
Poziom pustostanów w obiektach handlowych w Polsce spada
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, średni poziom pustostanów w obiektach handlowych w największych miastach w Polsce spadł o 1,2 pp. r/r i wynosi obecnie 3,5% powierzchni. Co ważne, spadek wakatów dotyczy aż sześciu z ośmiu największych miast[1], z czego najmniej powierzchni do wynajęcia znajdziemy w Krakowie, Łodzi i Szczecinie. Jak tłumaczą eksperci Cushman & Wakefield, dane te mogą wskazywać na stopniową odbudowę sektora handlowego w Polsce. Jednocześnie, w miarę stabilizowania się sytuacji na rynku, właściciele obiektów handlowych powinni mocniej stawiać na urozmaicanie ich oferty.
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera w Warszawie swój pierwszy lokal w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera w Warszawie swój pierwszy lokal w Polsce
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, reprezentując najemcę.
[Warszawa] Fundusz inwestycyjny wprowadza się do Centrum Królewska w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Fundusz inwestycyjny wprowadza się do Centrum Królewska w Warszawie
Rockbridge Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA wynajęło 518 mkw. w Centrum Królewska. Właściciela...
[wielkopolskie] Znana marka modowa pozostaje w galerii Ferio w Koninieartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Znana marka modowa pozostaje w galerii Ferio w Koninie
Szwedzka sieć odzieżowa H&M zdecydowała się na przedłużenie umowy najmu ponad 1400 mkw. powierzc...
[Warszawa] Budynek Centrum Królewska w Warszawie całkowicie wynajętyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Budynek Centrum Królewska w Warszawie całkowicie wynajęty
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield pośredniczyła w transakcji najmu ponad 500 mkw. po...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Sektor IT umacnia fundamenty rynku biurowego w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Sektor IT umacnia fundamenty rynku biurowego w Krakowie
Kraków – najmocniejsza marka turystyczna w Polsce, środkowoeuropejski hub dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu oraz lider rynku biurowego wśród polskich miast regionalnych. Nie da się jednak ukryć, że nawet tak świetnie prosperująca lokalizacja biznesowa odczuła w minionych trzech latach skutki globalnych zawirowań.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
REKLAMA