REKLAMA
Znaleziono 3152 wyników
PKP PLK wybrały wykonawcę przystanku kolejowego w Mokronosie Górnym. Sołtys: Bardzo potrzebna inwestycjaartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK wybrały wykonawcę przystanku kolejowego w Mokronosie Górnym. Sołtys: Bardzo potrzebna inwestycja
Dwóch z trzech uczestników przetargu zaproponowało kwoty niższe od tej, którą zamierzali wydać kolej...
Wrocław: Mieszkańcy chcą parku Henrykowskiego na Tarnogaju. Miasto musiałoby przejąć ziemię od PKPartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Mieszkańcy chcą parku Henrykowskiego na Tarnogaju. Miasto musiałoby przejąć ziemię od PKP
Część terenu kolejowego w pobliżu ulicy Sernickiej ma w przyszłości zamienić się w park. Realizację...
Trwa budowa Panattoni Park Wrocław XIII. Chomar nowym, dużym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Panattoni Park Wrocław XIII. Chomar nowym, dużym najemcą
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie realizuje kolejną dużą inwestycję w agl...
Rakstal - Bramy i ogrodzeniafirma
Pokaż firmę
Rakstal - Bramy i ogrodzenia
Kłaj, Stanisławice 266
Taxeo Biuro Rachunkowe Gdańsk - Księgowość Gdańskfirma
Pokaż firmę
Taxeo Biuro Rachunkowe Gdańsk - Księgowość Gdańsk
Gdańsk, Wały Piastowskie 1/1604
KPO dla ElectroMobility Poland: inwestycja, która pracuje na przyszłość Polskiartykuł
Pokaż artykuł
KPO dla ElectroMobility Poland: inwestycja, która pracuje na przyszłość Polski
— Hub ElectroMobility Poland (EMP) jest nie tylko ambitnym przedsięwzięciem motoryzacyjnym — to instrument polityki gospodarczej państwa, oparty na precyzyjnych założeniach i zrozumieniu makroekonomicznych procesów i skali umożliwiającej redefinicję roli sektora motoryzacyjnego w Polsce. Jako ekonomista z wykształcenia doskonale rozumiem, że sektor ten to nie symbol prestiżu, ale nowy silnik realnego wzrostu gospodarczego dla kraju. Ta inwestycja to także przykład na to w jaki sposób środki z KPO mogą być efektywnie zainwestowane w polską ekonomię gwarantując jej stabilne fundamenty wzrostu, tworząc jednocześnie dla przedsiębiorców z branży realne szanse do rozwoju i ekspansji — podkreśla Tomasz Kędzierski, prezes ElectroMobility Poland.
Przebudowa zabytkowego dworca Łowicz Główny na ostatniej prostejartykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa zabytkowego dworca Łowicz Główny na ostatniej prostej
Komfortowy, bezpieczny, spełniający współczesne standardy obsługi podróżnych, a do tego z elewacją łączącą w sobie XIX-wieczny charakter z nowoczesnością i motywem z wycinanki łowickiej – taki już za parę miesięcy będzie dworzec Łowicz Główny. Prace przy przebudowie budynku są na finiszu.
Zabytkowy dworzec kolejowy Hel otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy Hel otwarty dla pasażerów
Niewielki, historyczny, o konstrukcji szachulcowej, pochodzący z lat 20. XX wieku – dworzec Hel, bo o nim mowa, odzyskał historyczny blask i stał się przestrzenią przyjazną dla wszystkich podróżnych.
Zabytkowy dworzec kolejowy w Pucku otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Pucku otwarty dla pasażerów
Ceglana elewacja, nowoczesne i komfortowe wnętrza z detalami nawiązującymi do historycznego charakteru budynku – tak po przebudowie wygląda dworzec kolejowy w Pucku.
Są dalsze plany rozwoju kolei na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Są dalsze plany rozwoju kolei na Dolnym Śląsku
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego odbyło się spotkanie, w którym udział wzięli Paweł Gancarz, Marszałek Województwa Dolnośląskiego, Piotr Malepszak, Wiceminister Infrastruktury, a także wojewódzcy i lokalni radni oraz przedstawiciele marszałkowskich spółek związanych z infrastrukturą, czyli Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei oraz Kolei Dolnośląskich. Rozmawiano o inwestycjach, skróceniu czasu przejazdów pociągów i dalszym rozwoju kolei w województwie dolnośląskim.
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]
Jest symbolem modernistycznej architektury, kształtem przypomina wagon z lat 30. XX w. i towarzyszą mu dwie skrzydlate wiaty. Niewielki dworzec w Ząbkach przeszedł prawdziwą metamorfozę, dzięki której nie tylko odzyskał historyczny wygląd, ale stał się również komfortowym miejscem obsługi pasażerów.
[Polska] Transakcje w sektorze nieruchomości handlowych zdominowały rynek inwestycyjny w drugim kwartaleartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Transakcje w sektorze nieruchomości handlowych zdominowały rynek inwestycyjny w drugim kwartale
Zgodnie z danymi firmy doradczej Savills wolumen transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości ko...
Dworzec w Trawnikachinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec w Trawnikach
Trawniki
[Poznań] Student na swoimartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Student na swoim
Trwa sezon na studenckie mieszkania. Rynek nieruchomości w dużych miastach, szczególnie tych uniwers...
Punkt Pięknainwestycja
Pokaż inwestycję
Punkt Piękna
Wrocław, Krzyki, Piękna 25
[Piotrków Trybunalski] Prologis Park Piotrków IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Piotrków Trybunalski] Prologis Park Piotrków II
Aparthotel Anchoria Holidayinwestycja
Pokaż inwestycję
Aparthotel Anchoria Holiday
Mechelinki, Wielopole 36
Szczecińska 20inwestycja
Pokaż inwestycję
Szczecińska 20
Szczecin, Szczecińska 20
Splenditinwestycja
Pokaż inwestycję
Splendit
Świnoujście, Żeromskiego 1
Lepsze podróże po nowym moście na trasie Łódź – Tomaszów Mazowiecki – Drzewica [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Lepsze podróże po nowym moście na trasie Łódź – Tomaszów Mazowiecki – Drzewica [ZDJĘCIA]
Remont mostu kolejowego nad Pilicą w Tomaszowie Mazowieckim wszedł w najważniejszy etap. Specjalistyczny dźwig rozpoczął demontaż elementów stalowych przęseł. Prace wymagają zmian w ruchu pociągów. Obecną przeprawę zastąpi nowa konstrukcja zapewniając sprawne połączenia dalekobieżne m.in. Poznań – Kraków, Gdynia – Łódź – Kraków oraz połączenia regionalne Łódź – Drzewica. Zadanie realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ok 15 mln zł ze środków budżetowych.
REKLAMA