REKLAMA
Znaleziono 191 wyników
Tuż przy centrum Białegostoku powstają Apartamenty Zwycięstwaartykuł
Pokaż artykuł
Tuż przy centrum Białegostoku powstają Apartamenty Zwycięstwa
Apartamenty Zwycięstwa to nowoczesny czteropiętrowy apartamentowiec położony w Białymstoku, w centralnej części miasta, nieopodal dworca. Deweloper oferuje mieszkania o wysokim standardzie wykończenia oraz dogodną lokalizację.
Pomorskie Centrum Inwestycyjne w Gdańsku będzie większeartykuł
Pokaż artykuł
Pomorskie Centrum Inwestycyjne w Gdańsku będzie większe
W poniedziałek 27 grudnia br. w gabinecie marszałka Województwa Pomorskiego podpisana została umowa...
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce wciąż rośnie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce wciąż rośnie [RAPORT]
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce urósł w pierwszej połowie 2024 r. o kolejne 215 000 mkw., z których znaczną część stanowiły powierzchnie parków handlowych. Eksperci odnotowują wysoką aktywność w małych i średnich miastach, a także w głównych polskich aglomeracjach. W pierwszym półroczu zrealizowano 13 transakcji, z których wyróżniała się sprzedaż portfela sześciu centrów handlowych przez Cromwell Polish Retail Fund do Star Capital Finance – największa transakcja na polskim rynku handlowym od 2019 r. Eksperci JLL podsumowują pierwsze półrocze na rynku handlowym.
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarć
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlow...
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno pozyskało nowego najemcęartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno pozyskało nowego najemcę
W odnowionym wnętrzu Centrum Handlowego Auchan Piaseczno pojawił się nowy szyld. 22 grudnia swój salon firmowy w piaseczyńskim obiekcie otworzyła polska marka Unisono, oferująca odzież i dodatki dla kobiet. Najemca zajął lokal o powierzchni 180 mkw., co umożliwia sprzedawcom korzystne wyeksponowanie produktów, a klientom wygodne zakupy. Za współpracę z najemcami w Centrum Handlowym Auchan Piaseczno odpowiada zespół Nhood Polska.
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowy
W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
Sprzedaż II etapu Ostoi pod Gdynią rozpoczętaartykuł
Pokaż artykuł
Sprzedaż II etapu Ostoi pod Gdynią rozpoczęta
Deweloper Inpro S.A. właśnie uruchomił sprzedaż II etapu osiedla Ostoja w Rumi, zaledwie 25 minut dr...
JYSK otworzył nowy sklep w Bielanach Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
JYSK otworzył nowy sklep w Bielanach Wrocławskich
Do grona najemców Centrum Handlowego Auchan Bielany dołączyła skandynawska marka JYSK, która zajęła lokal o powierzchni 1460 mkw. Od 26 kwietnia w przestronnym salonie klienci mogą korzystać z szerokiej oferty produktów wyposażenia domu i ogrodu. Za współpracę z najemcami w Centrum Handlowym Auchan Bielany odpowiada dział komercjalizacji Nhood Polska.
JYSK otwiera w Polsce coraz więcej sklepów w nowym koncepcieartykuł
Pokaż artykuł
JYSK otwiera w Polsce coraz więcej sklepów w nowym koncepcie
Globalna sieć sklepów z wyposażeniem domu JYSK zaplanowała w lipcu aż 4 otwarcia sklepów po modernizacji. Lokale zostaną otwarte w Rumi, Warszawie, Krakowie i Suchym Lesie.
Montaż płyty indukcyjnej Gdynia Gdańsk Sopotfirma
Pokaż firmę
Montaż płyty indukcyjnej Gdynia Gdańsk Sopot
Gdynia, Tatarczana
[Polska] Polski rynek nieruchomości handlowych na drodze dalszego wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek nieruchomości handlowych na drodze dalszego wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2016 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje rynek powierzchni handlowych w Polsce...
Porto Bianco IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Porto Bianco III
Rumia, Orle, Jeziorna
firma
Pokaż firmę
DJ na wesele, wodzirej Toruń - Grupa Merlin
Toruń, Kociewska 22
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy mkw. GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce.
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polski
Polska Centralna to trzeci do co wielkości rynek magazynowy w Polsce, a także jeden z najważniejszyc...
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"
Lublin
Instal Service24 Adam Jankowskifirma
Pokaż firmę
Instal Service24 Adam Jankowski
Rumia, Tuwima 14
Bonarka City Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
Bonarka City Center
Kraków
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA