REKLAMA
Znaleziono 962 wyników
Najpopularniejsze dworce kolejowe w Polsce. Wrocław Główny na czeleartykuł
Pokaż artykuł
Najpopularniejsze dworce kolejowe w Polsce. Wrocław Główny na czele
Urząd Transportu Kolejowego (UTK) przedstawił listę najpopularniejszych dworców i stacji kolejowych...
Obwodnica Wyrzyska zyska drugą jezdnięartykuł
Pokaż artykuł
Obwodnica Wyrzyska zyska drugą jezdnię
Do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu (RDOŚ) GDDKiA złożyła wniosek o wydanie decyzji środowiskowej (DŚU) dla dobudowy drugiej jezdni obwodnicy Wyrzyska w ciągu drogi ekspresowej S10. To kolejny etap przygotowań do realizacji tej inwestycji.
Niemcy oprotestowali wielką i ważną dla Polski inwestycję. Będzie jednak realizowana artykuł
Pokaż artykuł
Niemcy oprotestowali wielką i ważną dla Polski inwestycję. Będzie jednak realizowana
W województwie zachodniopomorskim planowana jest jedna ze strategicznych inwestycji dla Polski i naszej gospodarki morskiej. Chodzi o budowę nowego toru podejściowego do portu morskiego w Świnoujściu. Koszt tej wielkiej inwestycji planowany jest na ponad 7 mld złotych. Ta inwestycja sprawi, że Polska stanie się istotnym graczem na mapie przeładunkowej Bałtyku.
W porcie Świnoujście powstanie pierwszy w Polsce i jeden z najnowocześniejszych w Europie terminali instalacyjnych dla morskich farm wiatrowychartykuł
Pokaż artykuł
W porcie Świnoujście powstanie pierwszy w Polsce i jeden z najnowocześniejszych w Europie terminali instalacyjnych dla morskich farm wiatrowych
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. oraz spółka ORLEN Neptun przedstawiły informację na temat postępów prac związanych z budową pierwszego na polskim wybrzeżu terminala instalacyjnego dla morskich farm wiatrowych. W trakcie wydarzenia omówiono także rolę portów morskich w rozwoju morskiej energetyki wiatrowej.
PGE planuje zainwestować ok.18 miliardów zł w nowoczesne technologie i inteligentne systemy ciepłowniczeartykuł
Pokaż artykuł
PGE planuje zainwestować ok.18 miliardów zł w nowoczesne technologie i inteligentne systemy ciepłownicze
Polska Grupa Energetyczna S.A. ma ambitne plany w zakresie rozwoju segmentu ciepłownictwa w Polsce. Obejmą one zarówno zmianę technologii na nisko- i zeroemisyjną, jak i modernizację i rozwój systemów ciepłowniczych. Łącznie na inwestycje w ten segment do 2035 roku Grupa PGE przeznaczy około 18 mld PLN, z czego 15 mld PLN na inwestycje w nowe instalacje produkcyjne, takie jak silniki gazowe, kotły elektrodowe, pompy ciepła, kotły wodne gazowe, akumulatory ciepła czy kotły na biomasę, a pozostałe 3 mld PLN na rozwój organiczny i nieorganiczny zintegrowanych systemów ciepłowniczych w lokalizacjach, w których znajdują się aktywa ciepłownicze PGE.
Vestas przejmuje fabrykę w Goleniowie. Co dalej z inwestycją w Szczecinie?artykuł
Pokaż artykuł
Vestas przejmuje fabrykę w Goleniowie. Co dalej z inwestycją w Szczecinie?
Duński koncern Vestas, światowy potentat w branży offshore, sfinalizował przejęcie fabryki łopat do turbin wiatrowych w Goleniowskim Parku Przemysłowym. Zakład zlokalizowany pod Szczecinem, wcześniej należący do LM Wind Power, zatrudnia 400 osób i będzie produkować komponenty dla lądowych turbin Vestas. Inwestycja wzmacnia obecność firmy w Polsce, ale nie wyklucza budowy nowej fabryki w Szczecinie – tym razem dla turbin morskich.
Tysiące nowych miejsc pracy! Accolade z nowymi inwestycjami w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Tysiące nowych miejsc pracy! Accolade z nowymi inwestycjami w Polsce
Na koniec 2023 r. Accolade utrzymał silną pozycję na rynku magazynowym z 1 500 000 mkw. powierzchni wynajętej i będącej w przygotowaniu w 27 nowoczesnych parkach na terenie całej Polski. Inwestycje Accolade wspierają rozwój gospodarczy regionów, przyczyniając się m.in. do powstania nowych miejsc pracy (niemal 13 000 w całej Polsce).
Dwie ważne inwestycje wodne i rekreacyjne w województwie łódzkim zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Dwie ważne inwestycje wodne i rekreacyjne w województwie łódzkim zakończone
8 listopada 2023 r., w obecności wiceministra infrastruktury Grzegorza Witkowskiego, oficjalnie zakończono warte niemal 50 mln zł inwestycje na dwóch ważnych dla woj. łódzkiego zbiornikach wodnych. Na zbiorniku Jeziorsko zmodernizowano jaz, dzięki czemu wzrosła ochrona przeciwpowodziowa w dolinie środkowej Warty. Natomiast nad Zalewem Sulejowskim w Smardzewicach powstał nowy teren rekreacyjno-wypoczynkowy.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja w PGZ Stoczni Wojennej w Gdyni [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja w PGZ Stoczni Wojennej w Gdyni [WIZUALIZACJE]
Już wkrótce PGZ Stocznia Wojenna w Gdyni będzie miała nową, najwyższą w polskiej branży stoczniowej i jedną z najwyższych w Europie halę kadłubową oraz nowoczesną halę produkcyjną. Rozbudowane zostaną również nabrzeże i place składowe. Powstaną także nowe drogi wewnętrzne. 10 marca 2023 r., na terenie PGZ Stoczni Wojennej, inwestor wraz z generalnym wykonawcą, konsorcjum składającego się ze spółek NDI S.A., NDI SOPOT S.A. oraz Pekabex BET, podpisali umowę w sprawie realizacji tego zadania.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA